Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

Son demlerim

Son demlerim
 

            Musiki ile beraber geceye yeni umutlarla başlarken aklımda yine sevgilinin bembeyaz yüzü, berrak elleri, fındık burnu, kahve ağzı ve Selvi boyu gelmekte. Yine onu kaybetme zamanının yaklaştığını ve ondan bir ömür boyu uzaklaşacağımı ve bir daha yüzünü göremeyeceğimi ve nefesini hissedemeyeceğimi, ayak seslerini işitemeyeceğimi, heyecanlandığı zaman ani çıkışlarını duyamayacağımı ve simasından uzak kalacağımı düşündükçe içim sızlar ve çaresizce onun hayalini yaşarım. Bugünlerde son bir atılım gerçekleştireceğim. Yazmış olduğum kitabı kendisine bir şekilde verip usulca ve sessizce onu bir daha rahatsız etmemek üzere hayatından tamamen ayrılacağım. O başka gönüllerle gönlünü şad ederken ben uzaklardan onun şad olan gönlüyle beraber bir nebze olsun şad olacak bir zamandan sonra onsuzluk ruhuma hâsıl edince na-şad bir şekilde geceleri bembeyaz dumanlarla ağartacağım.

            Ondan bana bakiye kalan tek eser olan kâğıt mendili ömür boyu saklayacak, o aklıma geldiğinde mendili koklayarak içime çekecek ve ona olan hasretimi öylece dindirmeye çalışacağım. Keşke bana bir fırsat verseydi diye geceler boyu hep düşündüm. Onun istediği ideal erkek tipi miyim diye bana keşke bir fırsat verseydi. Ama da malum ki ona yaklaşayım derken beni Yaratandan da biraz olsun uzaklaştım. Bu cümle bana acı verse de bu bir gerçek. Rabbimden utanmama rağmen yine ona dönemiyorum. Sanki ayağım bir yere saplanmış ver biri alttan çekiyor ve çıkmama engel oluyor. Ben her daim O’na olan nankörlüğümü hatırlasam ve durumu düzeltmeye çalışsam da bir şey bana engel oluyor azizim.

Hâsılı kelam bunca dert-i iştiyak ile hallendiğimiz bu gecelerde bu satırları okuyan aziz kardeşlerimden bir rica temennisi ile sözlerimi noktalamak istiyorum. Dua, dua, dua

 

Vesselam 

 
Toplam blog
: 19
: 105
Kayıt tarihi
: 22.07.13
 
 

sadece bir hiç... ..