Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sor bana

Sor bana
 

Salih Arıkan demokrasi nöbetinde


Benimle ilgili konuların bana sorulmasını isterim. Bir misafirliğe gidersiniz çayına kaç şeker alır. Yolda yürürsünüz kolunuzdan asılırlar. Ben yolda yürürüm sağa git, sola git nereye gittiğimi biliyor musun? Birde yanlış gidiyorsun derler. Buna çok gülerim. Dün evrak işini takip ediyoruz. Malum bahar dönemindeyiz. Burnumuz akar, gözümüz sulanır. Benim de gözüm sulanıyor. Bende gözümü peceteyle siliyorum. Adamın biri yanımdaki arkadaşa şunu söylüyor. Gözünü siliyor galiba görüyor. Gözünü silmek görme belirtisi mi yâ da körler gözünü silemez mi körlerin gözleri sulandığında silinmez mi ne olur bizimle ilgili konuları bize sorun. Batıl inançlarınızdan kurtulur doğru bilgi sahibi olursunuz.

Salih ARIKAN

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..