Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '17

 
Kategori
Güncel
 

Sorumluluk milletin idrakinde, 18 maddeyi okumak lâzım

Sorumluluk milletin idrakinde, 18 maddeyi okumak lâzım
 

milliyet.com.tr'den...


Anayasa değişikliği paketinin, AYM'ye gitmemesini gerektiren birçok sebep var. Bunları, 28 Ocak 2017 tarihli “Anayasa Mahkemesi’ne gitmeyin, millete güvenin” başlıklı yazımda dile getirmiştim. Onlara tekrar dönmeyelim.

CHP’nin Anayasa Mahkemesi’ne gitmeme kararı tarihî bir karar, bir dönüm noktasıdır.

Ana muhalefet partisi bu tarihî kararıyla, “sorumluluğu” millete bırakmıştır.

Millet, kendisi hakkında,

Geleceği hakkında, kendisi karar verecektir.

Milletin önüne bir fırsat gelmiştir…

Tarihî bir fırsat!

Millet, demokrasi tecrübesiyle,

Demokrasi bilinciyle,

Kişisel ve toplumsal demokrasi birikimiyle bu fırsatı değerlendirecek.

Hiçbir yönlendirme yapmıyorum…

“Evet” diyen de, “hayır” diyen de bu milletin has evladı,

Bu milletin milliyetçisidir.

Tek bir öneride bulunuyorum:

Neyi oyladığınızı bilerek oylarınızı kullanın!

18 maddelik bir taslak var önünüzde…

Her bir madde, ortalama, yarım sayfa…

Ne eder?

Toplam 9 sayfalık bir Anayasa değişiklik metni!

En yavaş okumayla, en fazla yarım saat sürer…

Bu 18 maddeyi okuyun…

Bunlar TV’lerde anlatıldı demeyin… Hayır, anlatılmadı, daima eksik bir taraf kaldı.

Önümüzdeki on yılları etkileyebilecek değişiklikleri hafife almayın.

Yarım saatinizi ayırın, mutlaka okuyun ve deyin ki “bu karar benim kararım”!

Bilgiyle, bilinçle “karar” verin!

Milletin bu şuurla vereceği karar, her ne olursa olsun başımızın üstündedir.

CHP, çok yerinde bir davranışla sorumluluğu halka devretti…

Halka büyük bir fırsat sundu…

Söz halkta!

Söz millette!

Buyurun sandığa!

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..