Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sosyal Yardımlaşma Vakıfları

Sosyal Yardımlaşma Vakıfları
 

salih arıkan


Sosyal Yardımlaşma Vakıfları imkânları ölçüsünde fakir bireylere yardımcı olmaya çalışıyorlar.

Buralarda çalışanların çoğu engellik alanıyla ilgili yeterli bilgiye sahip değil. Ben şöyle bir düşüncedeydim. İl Vakfında yâda İlçe Vakfında Yönetime gireyim engellilerin ortez protez ve ilaçlarıyla ilgili bir çalışma yapayım.

Ama vazgeçtim. Mülki Amirler Derneklerden bir Yöneticiyi işaret edebiliyor. Ama ben olmadım bu alanında boş kalmaması gerekir. Bende bu konuda Malermo Psikozuna düştüm. Malermo atıp tutuyormuş demişler ki efendi siz bu kadar konuda konuşuyor ve ahkâm kesiyorsunuz bunları kim yapacak oda kölelerimiz ne güne duruyor demiş ve literatüre malermo psikozu olarak geçmiş.

Aslında Sosyal Yardımlaşma Vakıflarında İnsan Hakları kurullarında olmak iyi olur bu işlerin engellilere bakan yönü de var. En azından oradaki personeli bu konuda bilgilendirmek iyi olur

Ben Sosyal Yardımlaşma Vakfı Yönetim işini istiyordum. Ama konularım çok dağılacak. Ben bir konuya girdiğim zaman geniş okumalar yapmam gerekir. Şu an bulunduğum alan okumalarını hızlandırmam gerekir.

Bu sabah Hastaneye gittim beklerken Hayal Ortağından iletişim Sosyolojisini dinledim. Yine Sosyolojide okuma isteğim arttı ama ne gezer. Lisedeki Canan Yasankul ve Fakültedeki Celalettin Vatandaş bana Sosyolojiyi sevdirmişti. Şöyle şu işlerden kurtulabilsem hem Tarih hem Sosyoloji okusam oh ne güzel olur.

Salih Arıkan Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..