Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '17

 
Kategori
Eğitim
 

Sosyal Yardımlaşma Vakıfları Duysun

Sosyal Yardımlaşma Vakıfları Duysun
 

Salih Arıkan


Biraz önce TRT Radyo Birde Bizde Varız Programında Engelsiz Bilişim fuarından ve engellilerin hayatını kolaylaştıran projelerden bahsedildi. Geçenlerde bir Üniversite okuyan Öğrencimizle görüştüm. Sosyal Yardımlaşma Vakfından Bilgisayar istemiş ve Vakıf görevlileri böyle bir hizmetimiz yok demiş.

Ben de İzmir Valiliğine ve Sosyal Yardımlaşma Vakıflarına çağrıda bulunuyorum. Böyle bir hizmetiniz var. Biz daha önce bazı öğrencilerimize yol gösterdik ve Bilgisayar aldılar.

Sosyal Yardımlaşma Vakıfları İzmir’deki tüm görme engelli öğrencilere şartları uygunsa yani yoksulsa ve bu Bilgisayarlarla Derslerini Ekran Okuyucular yoluyla çalışacaksa bir çalışma yapsın ve İzmir’deki tüm görmeyen öğrencilerimize bu desteği sağlasın. Daha önceleri Başbakanlık Özürlüler İdaresi İzmir’de bu çalışmayı yapmıştı.

Ben yine çağrıda bulunuyorum. İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü İzmir’deki Üniversiteler İzmir Valiliği Aile ve Sosyal Politikalar ve Sosyal Yardımlaşma Vakıfları tekrar İzmir’deki tüm okuyan görmeyen çocuklarımıza Bilgisayar hediye etsin. En azından isteyen öğrencilerimize böyle bir hizmetimiz yok demesin. Bir arkadaşımız lütfen bu çağrımızı Sosyal Yardımlaşma Vakıflarına iletsin.

Salih Arıkan Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..