Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '15

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor All Star’ın En Ballısı: Begüm Yücetan!

Survivor All Star’ın En Ballısı: Begüm Yücetan!
 

Hani gördüm de bu kadarını görmedim! Begüm Yücetan, hayatımda gördüğüm en ballı insan. Bir Survivor olacak, hem de All Star ilk beşe Begüm kalacak, hayırlara gitsin inşallah! Daha önce de ilk dörtteydi falan demeyim, Begüm’ün hırsı becerisini geçecek kadar büyük.

Hele ki yapıp edip sonra da milletin arkasından konuşmuyor mu, ölesim geliyor. Sen git yan takıma yapamaz ki diye sokak çocuğu gibi nameler et, sana söylenince “bunlar fair play yoksunu” de, bak hele! Uzun boyu, çelimsiz vücudu handikap oluşturuyor ama o bunun farkında değil ve bence kendini yeterince sevmiyor ya da gereğinden fazla seviyor.

Şimdi bütün Survivor All Star’da gördüğüm şuydu ki Begüm: hırsı becerisinin üzerinde bir kadın, yanar döner tavrı insanı kadından soğutur, güçlünün yanında durarak sürünün arasında görünmez olmaya çalışıyor, kendi yüreği ile savaşmıyor, çok mızmız, Merve Aydın’dan ödü patlıyor, en acısı ki çok ballı.

İşler böyle olunca tabi dört koltuktan biride onun oluyor! Nereden mi bildim basına fotoğrafları düştü bile… Gene bir gezgin, gene bir gezi fotoğrafı, İtalya’dan Kıbrıs’a giden 3 kafadarlar ile Merve fonda… Begüm bu durumdan oldukça memnun görünüyor, ne de olsa şansı ile bir yerlere gelmenin keyfini yaşıyor olmalı.

Sorarım size, Begüm; Survivor All Star’ın en becerikli kızıydı da ben fark etmedim,  atletik yapısı, yarışırken becerikli koşusu, kıvrak vücudu ile hep mi göz doldurdu, yarış alanına giderken hele bu Merve Aydın ise korkudan bacakları titremedi mi, bu korkusunu dile getirmedi mi, Turabi ve Hilmi Cem’in fanlarının etkisi ile SSM’den dönmedi mi…?

Bu yılın bence en ballısını Begüm ilan ediyorum! Bakalım çekirge ne kadar sıçrayacak?

Hayatta en yükseğe sıçrayan siz olun dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

 eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..