Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '18

 
Kategori
TV Programları
 

TRT'de Pazar Sineması Kuşağı

TRT'de Pazar Sineması Kuşağı
 

Uzun yıllar  pazar sabahlarımızın vazgeçilmesi olmuştur Western Kovboy filmleri , öyle ki babadan oğula geçen bir kültür olmuştu.

Geçtiğimiz bir kaç haftadır Western yerine TRT yerli film kuşağına döndü ilk duyduğumda içimde burukluk oluştu , sebebi kovboy filmi izleyememek değildi , yaklaşık iki sene önce vefat eden babam geldi aklıma , her pazar sabahı kahvaltımızı ederken başlardık izlemeye annem , kızkardeşim masayı toplar mutfağa geçerdi , Babam ve kardeşlerim ile film bitene kadar ekran başından kalkmazdık. Sanki bir parça daha kopmuştu anılardan. Ama geçen bir kaç hafta yerli filmleri izlerken bir şey farkettim ve iyi ki TRT böyle bir karar almış dedim.

Özellikle dün sabah oynayan Halil Ergün üstadımızın başrolündeki "koy verdin gittin beni" filmi izlerken hem duygulandık , hem tebessüm ettik kısaca çok güzel bir pazar sineması kuşağı yaşadık. Lakin en çok hoşuma giden ise eşim mutfakta iş yaparken ben tek izlemedim. Eşimde başından ayrılmadı filmi sonuna kadar izledik reklam araları dahil. TRT kovboy filmlerini yayından kaldırırken aileyi pazar sinema kuşağında bir araya oturttu. Filmlere gelince, önceki hafta oynayanlarıda buna katıyorum, konuları daha çok aile bağlarını, toplumumuza ait örf ve kültürü işleyen filmler olmasıda çok güzel.. Kısaca pazar sabahları işiniz yoksa saat 10'da TRT sinema kuşağını izleyin derim.

 
Toplam blog
: 39
: 115
Kayıt tarihi
: 06.09.18
 
 

Gümrükleme hizmeti veren özel şirketin ith.müş.temsilciliğini yapıyorum, mesai dışında vaktimi ai..