Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '15

 
Kategori
İnançlar
 

Tanrıdadır mutluluk

Tanrıdadır mutluluk
 

Yakın dur tanrıya

Onun da sana

Yakınlık duymasını sağla

Tanrıya yakın durmak

Mutluluğa götürür seni

İnan buna

Tek ve gerçek mutluluk

Ancak tanrının yanında tadılır

O nasıl isteyen değil verense

Sen de evvel emir

Veren olmaya bak

En çok da azından verebil

Korkma

Verirsem mahvolurum diye

Asma yüzünü asla

Işıldayan gözlerle bak diğerlerine

El uzat tüm gördüklerine

Unutma

Şen kahkahalar değil doğru olan

Tebessüm sadece tebessüm

Ve saygı

Saygı görmek istersen eğer

Saygı göstereceksin önce sen

Tanrı

Yalanı sevmez

Yalancıyı hiç sevmez

O nasıl doğru sözlüyse

İnsanı da doğru sözlü ister

Öfke duymaz Tanrı

İnsanı da böyle ister

Nefret etmez Tanrı

İnsanı da nefretten uzak dur diye tembihler

Düşmanlık en çok karşı olduğudur Tanrının

İnsandan da ısrarla bunu ister

Barışı çok sever Tanrı

İnsana da hep bunu öğütler

Barışı bozma

Barışı koru der durmadan

Tanrıya yakın durmak istersen eğer

Onu anlamaya çalışacaksın önce

Ve onunla konuşacaksın

Onu anladığına dair

Şöyle örneğin

Tanrım saygılarım sana

Öğütlerine uyuyorum

Asla ödün vermeden

Öfkeden

Kinden nefretten düşmanlıktan uzak duruyorum

Asla yılmadan

Doğru sözlü oluyorum

İyilikten iyiliğe koşuyorum

Daima güler yüzlü tatlı dilli oluyorum

İnsanlar arasına barış sokmaya çalışıyorum

Durmadan

Böylece tanrım

Kendimi sana yakın hissediyorum

Ve senin de beni kendine yakın hissettiğini biliyorum

En önemlisi Tanrım

Ben gerçek mutluluğu yalnızca sende buluyorum

Affeden aldırmayan sabreden olup

Daima güzel düşünen

Güzel söyleyen güzel davranan oluyorum

Açgözlülük yapmadan çalışıyor üretiyorum

Adil ve adaletli olup hevesten uzak duruyorum

Seni çok seviyorum Tanrım

Kendimi de senin sevgine adıyorum

 

Saygılarım sana Tanrım

(Halil Güven- Şiirlerim-Söke)

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..