Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Tek Başıma Oy Kullanmak İstiyorum

Tek Başıma Oy Kullanmak İstiyorum
 

Salih arıkan


Ben Salih Arıkan. Görme engelliyim. Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanıyım.

Yıllardır oy verirken zorluklar yaşıyorum. Nedir zorluklarım. Öncelikle başka biriyle oy kullanmak zorundayız. Biz kime oy verdiğimizi kesin olarak bilemiyoruz. Günümüz dünyasında tek başımıza oy verebileceğimiz çözümler varken. Bizlerin başkasıyla oy vermesi Anayasanın gizli oy açık tasnif ilkesine aykırı.

Bazen bizimle birlikte sandık görevlileri oy kabinine girmek istiyor. Biz bunlara da itiraz ediyoruz. Seçim zamanları bizim için işkenceye dönüyor.

Lütfen görmeyenlerin tek başlarına oy verebilecekleri düzenlemeler yapılsın.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..