Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '14

 
Kategori
Kitap
 

Teşekkür

Teşekkür
 

Sevgiliye...

Bunlar sana söyleyemediğim ya da söylemeye cesaret edemediklerim.

Hani diyor ya şarkı: “Ansızın hayatıma giriyorsun, varlığınla beni şımartıyorsun. Mucizeler yaratıp kahramanım oluyorsun.”. Galiba doğru söz bu "kahramanım". İşte sende benim duygusal kahramanımdın ansızın gelen, beklenmedik, bir anda gelen.Bana varlığımın manasını hissettiren, kendimi kendime keşfettiren…Yeryüzündeki birçok insan gibi, hayatı bir yerlerinden yakalamaya çalışırken, hayata kendimce bir şeyler katmayı öğreten… Güç veren,tökezlerken kalkmayı, pes ederken yeniden başlamayı düşündüren… Severken sevilmenin hazzını hissettiren ve koşulsuz, sınırsız sevgiyle cesaret denen o ilahi duyguyu öğreten ya da öğrenmemi dileyen… Duygulara, aşka koşayım derken mantığına söz geçiremeyen. Gemiler yanmalı mı, yanmamalı mı diye diye ne gemileri yakabilen ne de köprüleri atabilen… Başkalarının mutsuzluğu üzerine, mutluluk olmayacağını çok iyi bilen, hiç kimsenin mutsuzluğuna sebebiyet vermek istemeyen ben,şimdi kendi mutsuzluğumu yaşıyorum. Hani nerede başlangıçların deli cesareti aşka dair?Bu kadar mı karışır her şey birbirine? Bu kadar mı yüreksizleşir insan kendi sevgisizliğine? Mucizeler nerede kahramanım, yorgun musun, diyor şarkının devamı. Galiba bu defa ikimiz de yorgunuz. Bu defa yeniden başlamaya cesaretimiz yok. Duyguların sonbaharı artık. Yeniden ilkbahar, ah yeniden ilkbahar olabilir mi? İşte sana söylemeye çalışıp söylemediklerimin bazıları bunlar. Seninle yazarak konuşmak en kolay yol benim için. Yüzüne, gözlerine bakacak cesaretim yok, yeniden başlamaya hiç cesaretim yok. Ama yüzüm olmasa bile yüreğime dokunduğun için, beni sevdiğin için, bana sevmeyi öğrettiğin için... Sana sevgili, sana... Binlerce teşekkür ederim.

Kırkımdan sonra azmadım, Kırkımdan önce yazmadım adlı kitabımdan.

 
Toplam blog
: 111
: 161
Kayıt tarihi
: 24.12.11
 
 

1965 Zonguldak doğumlu ve halen Zonguldak'ta yaşamaktayım.Yazarım ve çeşitli platformlarda sunucu..