Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '14

 
Kategori
Üniversiteler
 

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Bilinçli Gençler Kulübü Başkanı Fikriye Tombulefe ile..

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Bilinçli Gençler Kulübü Başkanı Fikriye Tombulefe ile..
 

fikriye Tombulefe


Gaziosmanpaşa  Üniversitesi Bilinçli Gençler Kulübü Başkanı   Fikriye Tombulefe” Dünya kötülük  yapanlar değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden  tehlikeli bir yerdir”

 

SORU- Bize kısaca  kendinizi  tanıtır mısınız?  Bugüne kadar hangi okulları okudunuz?

 

FİKRİYE TOMBULEFE-  İsmim Fikriye TOMBULEFE 21 yaşındayım. Adanalıyım. İlkokulu Şakirpaşa İlköğretim okulu ve Şehit İlbey Gülbey İlköğretim Okullarında okudum. Liseyi Şakirpaşa Lisesi'nde okudum. Şu anda Gaziosmanpaşa Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi  İşletme 2. sınıf öğrencisiyim.    

                                                  

SORU- Neden  İşletme bölümü tercih ettiniz?  Neden  Tokat ve Gaziosmanpaşa  Üniversitesi tercihleriniz arasında  yer aldı? Bu okulu tercih etmeden  önce ve şu an duygularınız arasında  ne farklar var?

 

FİKRİYE  TOMBULEFE- Kendimde liderlik özelliğinin olduğunu fark ettim. Bu konuda kendimi geliştirmek istedim. Bu yüzden işletme okuyup yöneticilik statüsünde bir meslek sahibi olmak istiyorum. Öncelikle Gaziosmapaşa Üniversitesi'ni tercih etmemdeki ilk etken hocalarımızın alanlarında uzman kişiler olup onlardan eğitim almamın benim için bir avantaj olduğunu bilmem.  2.etken ise Tokat'ın küçük, sevimli ve güvenli bir şehir olması. Her şehir dışında okuyan öğrenci gibi benim de aklımda çeşitli sorular vardı ama buraya gelip yaşadıktan sonra çok sevdim ve Tokat artık benim 2.memleketim.

 

SORU- Bize ailenizden  bahseder  misiniz ? Anne  ve babanız ne  iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların sizin bu çabalarınıza  bakış açısını  öğrenebilir miyiz ?

 

FİKRİYE TOMBULEFE-Annem ve babam emekli kendi halinde yaşayan insanlar. Benden küçük 1 kız kardeşim var o da lise 2.sınıf öğrencisi. Annem ve babamın tek hayali beni ve kardeşimi iyi yerlerde görmek bu yüzden en büyük destekçilerim annem ve babam. Benim de tek hayat gayem onlara iyi bir evlat olmak. Onlara da buradan sizin aracılığınızla teşekkürlerimi sunuyorum.  

 

SORU- Bilinçli gençler kulübü ile tanışma hikayenizi  anlatır mısınız  ?

 

FİKRİYE  TOMBULEFE-Bilinçli Gençler Kulübü ile tanışmam 1.sınıfta oldu. Kendimi sosyal alanda geliştirmek istiyordum. Böyle bir kulübün varlığından da haberdar olunca bu kurumun içerinde yer almak istedim. Bu amaç uğruna 1 sene boyunca gözlemledim ve neden olmasın dedim. Bu isteğimi gören hocamın ve arkadaşlarımın desteği ile 2014-2015 Akademik Yılı Bilinçli Gençler Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı oldum.

 

SORU- Bilinçli  gençler kulübünün amaçlarından bahseder  misiniz ?

 

FİKRİYE  TOMBULEFE-Kulübümüzün amacı gerek ülkemizin gerek toplumumuzun sorunlarına genç beyinlerin fikir üretebilmesi için açılmış bir kurumdur. Bu yüzden bilinçlenmek ve bilinçlendirmek adına birçok faaliyetimiz olacaktır.

 

SORU- Kulübünüze  hocalarınız ve arkadaşlarınızın  ilgisi  nasıl? Daha ne gibi ilgi göstermelerini istersiniz?  

 

FİKRİYE  TOMBULEFE-  Kulübümüzün en büyük destekçisi Danışman Doç.Dr. S.Serdar Karaca'dır.Yapacağımız aktivitelerle yakından ilgilenmektedir ve bu aktivitelerle ilgili bilgi,fikir ve yön vermektedir.Yeni fikirler üretmek ve bilmediklerimizi öğretmek adına diğer tüm hocalarımızın da desteklerini bekliyoruz.Tüm bunlardan ziyade düzenlediğimiz faaliyetlerin tam anlamıyla amacına ulaşması için tüm öğrenci arkadaşlarımızın gelişime açık olması ve bu tarz aktivitelerden kendilerine yarar sağlamaları için bizimle sürekli iletişim halinde olmalarını temenni ediyoruz.

 

SORU –Kulüp olarak   bundan sonra neler yapmayı amaçlamaktasınız ?

 

FİKRİYE TOMBULEFE- Üniversitenin temel amacı genç beyinlerin tamamen duyarsız toplum bireylerinden farklı olup, bireylere sosyal, kültürel ve pratik teori olarak yeni bakış açıları kazandırmak, öğrendikleri bütün bu kazanımları yaşamlarına yansıtabilmeleridir. Bu anlamda biz de arkadaşlarımıza farkındalık yaratmaya çalışarak onların çevrelerine duyarlı daha bilinçli bireyler olmasını amaçlıyoruz.

 

SORU-  Üniversitenin  gelişimi için neler yapılabilir?

 

FİKRİYE  TOMBULEFE- Üniversitemiz Türkiye'nin başarı sıralamasında ilk 50 üniversite arasında yer almıştır. Bölüm hocalarımız da kendi alanlarında uzman kişilerdir. Fakat tek eksiğimizin tanıtımımızın yeterli yapılmamasından kaynaklandığını düşünüyorum.

 

SORU- Tokat halkının  Tokat dışından gelen öğrencilere nasıl davranması gerekir sizce?

 

FİKRİYE TOMBULEFE- Biz buraya ailelerimizden kopup geldik. Tokat halkının da bunu göz ardı etmeyip biz öğrencilere daha samimi,sevecen davranmalarını diliyoruz.

 

SORU- En son neler anlatacaksınız ?

 

FİKRİYE TOMBULEFE-Benim sevdiğim ve biz Bilinçli Gençlerin de ilke edindiği bir söz var '' Dünya kötülük yapanlar değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir ''umarım biz onlardan olmayız.Hep bunun bilincinde çevreye duyarlı bireyler yetiştirilmesini amaç edindik. Gelin hep birlikte toplumumuzu güzelleştirip kanayan yaralarımıza merhem olalım.

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..