Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '16

 
Kategori
TV Programları
 

Troll Nevruz Esra Erol'da yine sahnede!

Troll Nevruz Esra Erol'da yine sahnede!
 

Ben bu izdivaç programlarını görmekten usandım ama bu programlar bizlere malzeme çıkarmaktan geri kalmıyorlar. Yalandan kavgalar, canlı yayın kazaları, atılan bol göbekli nişanlar ve düğünler derken birçok kanal aynı yayın kuşağında bu programlara yer veriyor.

Okudunuz mu bilmem ama geçtiğimiz günlerde Esra Erol'un programında yer alan bir abladan bahsetmiştim. İsmi Nevruz olan 35-40 yaşlarında kapalı bir abladan bahsediyoruz. Kadın öyle bir tavır içerisinde ki, insanın ister istemez ''bu kadın troll mü?'' şeklinde soru sorası geliyor.

İzlemediyseniz size garip gelebilir bu yorumlarım. Ama kadını lütfen 1 defa izleyin. Mimikler, bilmiş konuşmalar, içten içe erotizm ve bastırılmış cinsel dürtülerinin esiri olmuş bir kadını nasıl da oynuyor vallahi hayran kalırsınız.

Bu abla Nişantası, Cihangir, Bebek bölgelerinde yaşayan ve nedense Tarkan'a benzeyen bir adam aradığını söyleyip duruyor. Kendisinin Tarkan'a uygun olduğunu, hatta ''benden iyisini mi bulacak?''şeklindeki sözleri de bulunan bu abla her gelen adayı azarlayıp, ezikleyip geri gönderiyor.

Dayanılmaz bir durum içerisinde bulunan ve bu ablada ne bulup geldiğini anlamadığımız adaylar ise içinden inanılmaz küfürler ederek oradan ayrılıyorlar.

Eğer bu abla troll ise güzel seçmişler tebrik ederim. Yok bu bunun gerçek hali ise, vah bizim ülke yapımıza.

Ağlanacak halimize mi gülsek, oturup kadına mı sövsek bilemedim.

Esra Erol'a acıyorum ben. Gerçek de olsa, oyun da olsa çekilmez bu kadın.

Vallahi çekilmez.

 

ANIL KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..