Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '14

 
Kategori
Güncel
 

Türban Takan Kadın Rektöre SAYGI DUYMUYORUM!...

Türban Takan Kadın Rektöre SAYGI DUYMUYORUM!...
 

‘Türbana hayır!’

Türban gericiliktir!’

‘Türban siyasi semboldür!

 

Bu tarz deyimleri 5 hatta 10 yıl öncesinde geçerliliği vardı ama 2014 yılında büyük çoğunluk için anlamı; içi boş sözcüklerin oluşturduğu demode ifadelerdir..

 

İster inancından, ister düşüncesinden dolayı türban takan kadınları yargılamaya kimsenin hakkı olmadığı gibi en temel özgürlük alanıdır..

 

Dicle Üniversitesi Rektöre Prof. Dr. Ayşegül Jale Saraç, türban takmış ve sosyal medyada paylaşmış..

 

10 binlerce öğrencinin bir numaralı modeli olan kadının türban takmasına, kimse kusura bakmasın, ama ‘SAYGI DUYMUYORUM’

 

Neden?

 

Küresel dünyada, yaratıcılık ve araştırmada vahşi bir rekabet vardır. Tutucu, muhafazakar, statükocu dünya görüşüyle ne Twitter icat edebiliriz, ne de Facebook yazılımını dünya insanlığının kullanımına sunabiliriz..

 

İşte bu tür tutsak hücrelerden oluşan düşünce dünyasına sahip bir rektörün önderliğinde yetişen, okuyan üniversite öğrencisi gençlerimiz; geleceklerini yaratıcılığa ve sorgulamaya kapatırlar..En önemlisi var olanla yetinirler, bir adım sonrasını merak etmezler..

 

Bir rektör kadının türban takmasına işte bu gerekçeyle SAYGI DUYMUYORUM..

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..