Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Türk İnsanı Afrin’de Ölmeyi Biliyor Ama Devletine Yardım Etmeyi ve Ülkesine Faydalı Olmayı Bilmiyor

Türk İnsanı Afrin’de Ölmeyi Biliyor Ama Devletine Yardım Etmeyi ve Ülkesine Faydalı Olmayı Bilmiyor
 

Ben “uğruna ölmek” dışında bir vatanseverliğimizin olduğunu düşünmüyorum, “Uğruna ölüyoruz daha ne yapalım!”

Türk insanı devletine yardım etmiyor, her şeyi devletten bekliyor. Devlet ne kadar iyi niyetli ve gayretli olursa olsun tek başına yeterli değil, millet mutlaka devletinin yanında olmalı.

İnsanımızın ülkesi için yaptığı üç tane şey var: Oy veriyor, vergi veriyor, bir de ölüyor.

Bir ülke, devlet-millet birliğiyle yükselir; milliyetçilik yapıyorsunuz işte bu konuda yapın; atıyorum denizleri temiz tutun. Bunu insanlık, vatandaşlık gibi abuk sabuk (sahiplenici olmayan) nedenlerle yapmayın, milli duygularla (Benim güzel ülkem diyerek) yapın. Bu konuda isterseniz tutucu, faşist olun; dağlardaki taşları öpün. Bir insanın ülkesine gösterdiği sevgiyi herkes alkışlar.

Afrin’de ölmek dışında vatanseverlik yok bizde…

Devletimiz ülke sorunlarının çözümü karşısında yalnız kalıyor ve halktan destek görmüyor.

Biliyorum kolay değil bayağı farklılıklar ve de ayrışmalar var. Çoğu doğal (sonradan yaratılmış değil) Olsun yine de hiç değilse yaşadığımız toprakları sevebiliriz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..