Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '14

 
Kategori
Kitap
 

Türkçe'de Anlam Anlatım

Türkçe'de Anlam Anlatım
 

TÜRKÇEYİ KAVRAMADA KAYNAK


Metinden yola çıkılarak yapılacak Türkçe eğitiminde “anlama” yeteneği ve “anlatma” becerisi iç içe bir uygulamayla ezber bilgi olmaktan çıkarılıp davranışa dönüştürülebilir. Bunu sağlamak için, “dinleme, konuşma, okuma, yazma” etkinlikleri birbirini tamamlamalı.

Türkçede Anlam Anlatım, Türkçe düşünmeyi sağlamak için metni temel araç olarak ele alıp dilimizdeki anlam ayrıntılarına inerken tümevarım, tümdengelim yöntemlerini yerine göre öne çıkardı.

Türkçede Anlam Anlatım, Türkçeyi doğru kullanmada ilgilenenlere kaynaklık edeceğini düşünüyorum.

TÜRKÇEDE ANLAM ANLATIM 830 SAYFA KAYNAK KİTAP, TÜRKÇEYLE İLGİLİ SORULARINIZA YANITLAR BULACAKSINIZ.TÜRKÇEYİ DOĞRU KONUŞMA, YAZMADA SORUNUNUZ KALMAYACAK.

HER MESLEKTEN KİŞİNİN YARARLANACAĞ YAPIT.

HER DÜZEYDEKİ ÖĞRENCİNİN KONU ANLATIMI, UYGULAMA, ÖRNEKLEME, TEST YÖNTEMİ İLE TÜRKÇEYİ ÖĞRENMEDE BAŞARILI OLACAKTIR.

Saygılarımla...

NOT: KİTAP ÇIKMAK ÜZERE DİLEYEN DOSTLAR, OKURLAR

TEL.: 0535 390 58 24'TEN ÖDEMELİ İSTEYEBİLİR.

KİTAP EDERİ: 30 TL.

 

T.K
 

 
Toplam blog
: 1064
: 732
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

Türkay KORKMAZ, umuda yolculuğu ertelemez. Mermeri delenin damlanın sürekliliği olduğunu bilir. Y..