Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '14

 
Kategori
Güncel
 

Tüyap 19. İzmir Kitap Fuarı

Tüyap 19. İzmir Kitap Fuarı
 

objektifimden...


 Kitap hayattır.

Ve...Hayat da kocaman bir kitap...

Her gün doğumuyla başlayan ve geceye kavuştuğunda kapanan, belki de kapanmayan bir sayfa.

Sararan yapraklar, saklanan anılar.

Sararmaya yüz tutmuş hayatlar!

Unutulanlar veya asla unutulamayanlar!

Okumakla başlıyor yazmanın cesareti.

Okudukça yerleşiyor belleğe ve benliğe yazma şevki.

Hayatı öğrenmenin ve tanımanın, tanımlamanın belki de bir başka şekli...

Yaşadıkça, yaşatıldıkça ve yaşananları aktarmanın belki de en güzel hali.

Güne büyük bir heyecanla başladım.

Tüyap İzmir Kitap Fuarına gidecektik ki sevgili arkadaşımız, Can dostum, Emine Supçin'in imza günü vardı.

Bu yıl 19.su düzenlenen ve 405 yayınevi ile sivil toplum kuruluşunun katılımıyla düzenlenen,  19-27 Nisan 2014 tarihleri arasında, çeşitli etkinlik, söyleşi ve imza günlerinin düzenlendiği, kitapseverlerin buluşma ve de uğrak yeri olan İzmir Kitap Fuarında aldım soluğu.

Günlerdir, gözyaşları ile İzmir'i sulayan gökyüzü pırıl pırıl ışıltısıyla gülümsüyordu, fuara gelen tüm güzel insanlara.

Akıllı telefonun hışmına uğradım bir an.

 Hani akıllı ya!

Pınar Zehra Zora , Tülay Eker ve Ayşegül Hayvar'la haberleşip de buluşuncaya değin, epey bir uğraş verdim. Meğer benden habersiz uçak moduna geçmiş ne hikmetse! Gökyüzünün pırıltısının cazibesine kapılıp da uçmaya mı kalkıştı ne? Bilemedim.

Ve...

Sonunda vuslata erdik...

Karşımızda, canım yazarım Emine Supçin ve Destek Yayınlarından çıkan kitapları ''HİÇ'' ile ''Filozoflardan Seksi Şeyler'' ve bizler... Mini bir MB buluşması da diyebiliriz.

Mutluluğu ve sevinci, gözlerinin ışıltısından yansıyordu çevreye alabildiğine Emine Supçin'in...

Bizi görünce'' Canımsınız, cansınız arkadaşlarım. Bin kez, bin teşekkürlerimle'' diyerek karşıladı.

O yoğun kalabalıkta ve imza telaşının arasında; sarıldık, kutladık ve anı ölümsüzleştirmenin çabasındaydık. Onu da başardık...

Emine Supçin'i kutluyor ve başarılarının devamını diliyorken, yazan ve yazma aşkına gönül veren tüm arkadaşlarımın, ''darısı başlarına diye'' diliyorum.

Nice nice kitap fuarlarında ve imza günlerinde başarılarınızı paylaşmak adına birlikte olalım.

Ve...

Seviyorum ben, Milliyet Bloğu seviyorum.

Seviyorum ben, böyle değerli yazar arkadaşlarıma sahip olduğum için, böyle ölümsüz dostluklara vesile olduğu için...

Seviyorum ben, evimiz, yuvamız olduğu için...

Sevgilerimle...

 

Ay Şen

21 Nisan 2014/ İzmir'den...

 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..