Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '16

 
Kategori
Magazin
 

ÜNLÜ HOLLYWOOD YILDIZI JENNIFER ANISTON’DAN GENÇ KALMANIN FORMÜLLERİ

ÜNLÜ HOLLYWOOD YILDIZI JENNIFER ANISTON’DAN GENÇ KALMANIN FORMÜLLERİ
 

Jennifer Aniston, 47 yaşına rağmen mükemmel vücuduyla kıskandırıyor.


O Hollywood’un en güzel kadınlarından… Ama aynı zamanda yaşlanmak nedir bilmeyen tarzıyla şaşırtıyor. Geçtiğimiz Şubat ayında 47 yaşına basan ünlü yıldız, People dergisi tarafından dünyanın en güzel kadını seçildi. Derginin yaptığı röportajda Jennifer Aniston asla vazgeçmediği spor egzersizlerini ve güzellik ipuçlarını da paylaştı. Kendisinden ilham almak isteyenler için…

Jennifer Aniston People Magazin dergisine göre dünyanın en güzel kadını. Üstelik 47 yaşına rağmen mükemmel vücuduyla kıskandırıyor. Anlaşılan o ki, güzel yıldız kendini motive etmenin çok özel bir yolunu bulmuş.

MOTİVE OLMAK İÇİN YEMEK…

“Tabii ki, zaman zaman benim de canım spor yapmak istemiyor. Özellikle de uzun bir ara verdiğimde yeniden başlamakta zorlanabiliyorum. Ama başladığımda sporu ne kadar sevdiğimi hatırlıyorum hatta ihtiyacım olduğunu düşünüyorum” diyor. Peki, motive olamadığında ne yapıyor? “Basitleştiriyorum, Ekşi elmayı ısırırken, leziz bir pastayı düşlüyorum”.
 
SPORU ABARTMIYOR

Jennifer Aniston’un günde iki kez fitness yaptığı dedikodularına gelince, “Bu tamamen ütopik” diyor. “Günde 1 saat çalışıyorum, çoğunlukla da pazar günleri ara veriyorum” diye devam ediyor. Haftada üç kez ‘spinning yoga’ kursuna katıldığını anlatan Aniston, diğer günler de evde ağırlık ya da kardiyo çalıştığını söylüyor. Kısacası, çabalamadan dünyanın en güzel kadını olmanın mümkün olmadığını bir kez daha ortaya koyuyor.  

 

 
Toplam blog
: 248
: 438
Kayıt tarihi
: 27.04.16
 
 

Almanya'da doğdu. Oradaki öğreniminin ardından üniversite eğitimi için Türkiye'ye döndü. Gazeteci..