Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ufak Tefek Cinayetler - Sence Ölen Kim?

Ufak Tefek Cinayetler - Sence Ölen Kim?
 

Herhangi bir sohbette ne zaman Ufak Tefek Cinayetler dizisinden konu açılsa olay ‘Sence ölen kim?’ e bağlanıyor.

Hadi kahramanlarımızı 8.bölüm sonunda yemek masasında bırakalım, yaklaşık bir yıl sonra gerçekleşecek cinayet gününe dönelim ve ilk bölümün ilk dakikalarına bir kez daha göz atalım…

Aksak ailesinin evindeyiz. Organizasyonda epey özenilmiş bir bahçe partisi – artık biliyoruz ki Merve Aksak’ın bu konuda eline kimse su dökemez. İkramlar ekran karşısındaki izleyicinin bile ağzını sulandırıyor. Konuklar bahçenin dört bir yanına dağılmış. Dedikodunun havadaki ağırlığı neredeyse elle tutulur düzeyde.  Davetliler arasında her bölüm misafirimiz olan öğretmen, manikürcü ve bizimkilerin lise arkadaşına göz aşinalığımız oluştu. Bahçede kahramanlarımızdan kimsenin olmayışı dikkat çekici… Ama göz ardı edilmemesi gereken bir nokta daha: masanın çevresinde koşturan çocuklar arasında ne ev sahibi Mila, ne de Arzu – Mehmet’in ve Pelin – Taylan’ın oğulları var.

Ve bir çığlık… Çiçeklerin üzerine sıçrayan kanlar…

Camdan düşme, etki noktasının binaya olan uzaklığı nedeniyle düşme nedeni itilme olabilir diyor emniyette sorgulamalara katılan memur: Sebep bölümü ‘Öfke cinayeti’ olarak doldurulmuş bile…

“O güzel bahçelerin altı hep kurtlarla doludur”

Haftalardır o kurtçukları izliyoruz zaten insanı katil edecek kadar öfkeye neden olabilecek de, asıl önemli olan ölen kim?

Anket:

http://aslininsureti.com/izledim/anket-ufak-tefek-cinayetler-olen-kim/

 

Dizi hakkındaki diğer yazılar için http://aslininsureti.com/izledim/ufak-tefek-cinayetler/

Aslı’nın Sureti

*.*.*.*.*

Aslı’nın Suretini sosyal medya hesaplarından takip etmek ister misiniz?

Facebook:https://www.facebook.com/Aslının-Sureti-1065930830209554

Twitter:https://twitter.com/aslininsureti

 

Gezdim Gördüm, Yedim İçtim ve İzledim kategorilerinde daha fazla yazı için > www.aslininsureti.com

 

 
Toplam blog
: 183
: 1217
Kayıt tarihi
: 27.09.17
 
 

Ben Aslı…  'Takvim Yılı – Doğum Yılı hesabının sonucu giderek yükselmesine, aynaya baktığında kaz..