Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '14

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Ülkemizde erkekler gittikçe çirkinleşiyor.

Ülkemizde erkekler gittikçe çirkinleşiyor.
 

Geçen günlerde yurt dışından gelen kızımla sohbet ediyorduk. Bir konuya dikkat çekti kızım. Değindiği konu uzun zamandır benim de dikkatımı çekiyordu ama acaba yanılıyormuyum diye de şüpheye düşmüyor değildim.Kızım yılda bir kere geldiği ve uzun süre ülkesinden uzak olduğu için olayı daha iyi tesbit etmiş.

Kızım 'Ülkemizde erkek nüfus gittikçe çirkinleşiyor,özellikle genç jenerasyon da bu durum daha belirgin.'deyince ben de bunu uzun zamandır fark ettiğimi belirttim. Kızım genç bir hanım olduğu için onun erkeklerin estetiği konunundaki düşüncelerine önem veriyorum.

Evet ülkemizdeki erkek nüfus ,özellikle genç jenerasyon gittikçe çirkinleşiyor.Şimdi bu yazımı okuyan erkek okurlarım bana kızabilirler ama doğruya doğru. Gerçi benim okurlarım belli yaşın üstünde olduğu için söylediklerim pek onları etkilemez.Zira biz genç nüfustan bahsediyoruz.Belli yaşın üstündeki erkek nüfus eli yüzü temiz geziyor. Eğer yaşlı erkek kesim saçını, bıyığını boyamadıysa,saç sakal bırakmadıysa sadece yılların izini taşıyan yüzleri ile çirkin olmuyorlar.

Genç erkek nüfusumuzun çirkinliğini ve sebeplerini kızımla uzun bir sure tartıştık.Ben genç nüfusun sakal , bıyık bırakarak simsiyah bir çehreye, dolayısı ile çirkin bir görünüme sahip olduğunu  söyledim.Ülkemin insanı koyu kumral hatta esmer bir tene ve saç rengine sahip. Dolayısı ile esmer bir yüzde siyah bir sakal ve bıyık yüzü daha da karanlık gösteriyor. Bu karanlık görüntüye bir de  yaşama, topluma güvensizliğin verdiği sert bakışları eklerseniz her bir gencimiz Işıd üyesi gibi geziyor sokaklarda.Bana kızmasın gençlerimiz ben korkuyorum onların suratını görünce.

Kızım ise bu çirkinleştirici unusurlara yetersiz ve bilinçsiz beslenmenin,spor eksilkliğinin de ilavesi ile gençlerin çirkinlik sebeplerini vurguladı.

Söyledikleri doğru idi. Gençlerimiz yetersiz ve bilinçsiz besleniyordu. Bu sebepte ya obez veya az gelişmiş oluyordu. Tabii bu olayda yeterli spor yapmamalarının etkisi de var. Bütün bu etkenler sonunda zayıf , çelimsiz ama kara suratlı, sakallı  veya obez kapkara mağara devri adamı gibi gençlerin oluşmasına sebep oluyor.

Dizilerdeki erkek tiplerini de izliyorum. Bir kaç tanesi hariç hepsi yukarda bahsettiğim şekilde.

Kızım sözlerini 'Biz bu kadar çirkin bir ırk değildik, ne oldu bize.Korkuyorum ki bir kaç nesil sonra feci bir erkek tipi  ortaya çıkacak.'dedi.

Beyler dikkat.Siz böyle çirkinleştikçe, spor, makyaj ve estetik imkanlarından fazlası ile faydalanan hanımlar gittikçe güzelleşiyor.

Sonra hanımlar size beğenmeyecek. Lütfen estetiğinize dikkat edin, tabii davranışlarınıza da.

Hanımlar hanzo tiplerden hoşlanır sanmayın. O bir modadır gelir geçer.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..