Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '18

 
Kategori
Güncel
 

Ülümünat

Ülümünat
 

İLLÜMÜNATİ


   O gün çocuğun okulda kursu vardı, onu okula bırakmak da bana düşmüştü...Başa gelen çekilir hesabı tuutum elinden ve yollandık okula ağır aheste.

Okulula geldiğimizde ortalıkta kimsecikler yoktu...bahçede bekleyelim bari senle dedim...Velhasılı havanında sıcak olması hasebiyle gölgece bir yere oturdum ve oturmamla beraber

Şaşkınlıkla ohha!!! Bu ne lan, kim çizdi bunu? demem bir oldu.

Gözlerime inanamıyordum. Ta kendisiydi ve okulun bahçesindeki duvardaydı.

Evlad sakin sakin işaret etti ve ‘’şu resim mi baba’’ ÜÇGEN İÇİNDEKİ GÖZ' ü göstererek.( fotoğraftaki resim )

Evet, evet o resim, kim çizdi bunu buraya?

-Haa dedi gülerek  ‘’ O Ülümünat  ( İllümünati ) baba, çocuğun teki çizdi ’’

Bilmemezliğe getirip

-Neymiş bu ülümünat oğlum, dedim.

- Kötülerin İşareti o, bunu çizen kişiler de yere düşer dedi

7-9 yaş aralığındaki bir velet çizmişti bu resmi, demek ki bu işareti biliyorlardı artık, bilinçaltlarına işlemişti ve hatta öyle ezbere de değil  adıyla, şanıyla, anlamıyla biliyorlardı..

Bir yanda pekçok şeyden habersiz büyükler, sözde eğitimli kişiler hatta okul idaresi, bir yanda herşeyi anlayan, idrak eden ufak ufak veletler.

Bir yanda İlk okul hatta ana okuluna kadar inmiş bir Üst AKIL ve onun sembolleri

Ve yine bu işaretlerin anlamlarını biilen ve  karşı tepki veren kötülükle bağdaştırabilen minik , parlak zihinler...

Sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim...

Ya onu çizen çocuk???.....

YERE DÜŞMEYİ GÖZE Mİ ALMIŞTI ?  SİZ NE DERSİNİZ?

 

Gayrısını siz yorumlayıverin gari, gari de gari ;)

 

 
Toplam blog
: 33
: 905
Kayıt tarihi
: 18.02.16
 
 

Güncel, analizler, komplo teorileri, tarih, siyaset, magazin, kısa notlar, hikayeler, eleştiriler..