Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '13

 
Kategori
Siyaset
 

Ulusumuzun gençlerine sesleniyorum

Sevgili gençler;

Son günlerde ülkemizin insanları bir birlerine karşı gerildikçe geriliyor ülke barut fıcısına dönüşüyor. Açılım adı altında devletimizi yönetenler birşeyler yapmaya çalışıyormu yoksa yapmış gibimi görünüyorlar onuda kestirmiş değilim yalnız milletimiz iyiden iyiye sitrese sokulmuş durumda.

Açılım adı altında geçmişte bir yazı yazmış ve Allah bizi ikinci bir açılımdan korusun demiştim. İşte şimdi tamda o noktaya geldiğimizin işaretlerini görüyoruz. Neyi nasıl açtıklarını bilen varsa bize de anlatsında bilelim. Ben bu sözlerimi Türkiyedeki bir etnik guruba söylemiyorum. Kürt gençleri, Türk gençleri, Abaza, Gürcü her kim sesimi duyuyorsa hepsine birden söylüyorum. Ne olduğu ya da ne olacağı belli olamayan bir süreç işletilmeye çalışılıyor. İmralı deniyor. Apo denilmiyor. Ne vereceksiniz deniyor hiçbirşey deniyor. Olayın birkaç ayağı var deniyor ayakların ne olduğu açıklanmıyor. PKK deniyor. Bunun anlamı söylenmiyor.  

Sevgili gençler,

Kürt ya da adı ne ise amacı ve hedefler ortaya konmadan ve TBMM nın dışında sağda solda bazı odakların etkisi altında bu millete bir elbise biçilmeye çalışılıyor.

Bana soracak olursanız bu millet kendi kaderini kurtuluş savaşında kendi elleri ile belirlemiştir ve o günden beride kaderini kimsenin eline bırakmamıştır ve de henüz savaş kaybetmediğimize göre bırakmayacaktır.

Şimdi sevgili gençler ayrım yapmadan herkese hitap ediyorum eğer bizim bazı sorunlarımız varsa ki var olduğu  kesin bu sorunları biz başımıza amir memur tutmadan kendi meclisimizde kendi vekillerimiz ve akil adamlarımız sayesinde çözeriz. Dün ülkemize askerleri ile gelen milletimizin canını malını ve hatta namusunu ayaklar altına almaya calışanlar bu günde şirketleri akil adamları ve teorisyenleri ile gelmiş ülkemizi yönetenleri etkilemiş onların kazanma hırsından yararlanıp bizim güzel ülkemizi elimizden almaya çalışıyorlar. Benim kürt,. türk ya da başka etnik kükenden gelen sevgili kardeşlerim ne zaman aklımızı başımıza alıp birlikte kardeşçe yaşamasını öğreneceğiz. Senin derdin benimkinden farklı mı?Senin aşın ekmeğin yolun suyun yoksa benimde yok zaten. PKK nın ortaya çıkması ile Türk ve Kürt emekçilerinin  arasına nifak  tohumları ekilmiş  gerçek sorunlarına eğilmesi o sorunları için birlikte hareket etme olanağın ortadan kaldırılmıştır. Ben ezilen yoksul kürt kardeşlerimin yanına bile yaklaştırılmıyorum. Kürt siyasetçi varsa yoksa adını özgür koyduğu kürdistan. Şimdi Irak'ın kuzeyi ayrıldıda orda yaşayan kürtler daha iyi bir hayatamı kavuştu. Türkiye ayrılırsa güneydoğuda kurulması düşünülen özerk kürdistanda millete iyilikmi gelecek. Onların yalnız başlarına o bölgede rahat yaşayacaklarını mı sanıyorsunuz. İsrailin. ABD nin ve diğer küresel güçlerin onları rahat bırakacağınımı sanıyorsunuz. Güçlü Türkiyeden ayrılan insanları ortadoğu coğrafyasında kim rahat bırakır. Bütün gençler aklınızı başınıza çekin bunu dağdakilerinde duymasını istiyorum. Benim belkide üğrencilerimden dağda olanda vardır. Onları kendi insanlarına karşı kullananlar sonra arkalarından vurmayacaklarını nereden garanti ediyorlar.

Bugün Kürtleri savunduğunu söyleyenler değil mi ki Kürt arap yada başka bir millet demeden B52 uçakları ile başlarına bomba yağdırdı. Ne sucu vardı o Bağdatlı yavruların. Ne sucu vardı Afganlı köylü çocuklarını kafalarına yağan bombaların sahipleri onlara özgürlüğü böyle mi getirecekler? Şimdi bizimde ülkemizin insanını aynı sonuçlar bekliyor. Tek bir fark var bizde kürt.türk ne varsa çoğunluğu Atatürk ün yolundadır oyunlara gelmeyecektir. Oyunlar ne kadar büyük olursa olsun sonunda doğru yol bulunacaktır.

 
Toplam blog
: 66
: 501
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

1953 yılında Trabzon' da doğdum. Ülkemizin çeşitli illerinde 27 yıl Öğretmenlik, okul müd.yardımc..