Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '16

 
Kategori
Güncel
 

Umran'dan uygarlığa

Umran'dan uygarlığa
 

Halep'te acılar benim
yeryüzüne yayılan çığlıkların.
Bir evin enkazından
kan revan içinde çıkarken
gözler görmez titreyen
bakışlarla küstüğüm bu hayatı.
Önce Amerikalılar geldi
daha yeni doğduğum günde.
Sonra Ruslar da geldi bir bir
oluyor bir beş yıl kadar.
Yüreği yaralanmış bir kızım,
burada büyümez ölür kızlar.
Karanlık soğuk bir geceydi,
bizim evimiz bombalandı.
Saçlarım, mutluluğu görmeyen
gözlerim ve ellerim tozlandı.
Bir yağmur damlası oluverdim,
gözyaşlarım yandı ve kayboldu.
Erken büyür burada çocuklar,
beyaz taşlı binaların altında.
Ambülanslar geçiyor birer birer
şimdi alıyorlar kollarına beni de.
Sesizce, tek başına kalıyorum, 
boş gözlerle bakarken bu hayata
içimden gelmiyor bak ağlamıyorum.
Umrandan uygarlığa sesleniyorum,
kana bulanan küçük ellerimle.
Sadece dua ediyorum yüce tanrıya,
bitsin bu gözyaşı ve ölümler diye.
Boş gözlerle bakarken bu hayata
içimden gelmiyor bak ağlamıyorum.
 
Toplam blog
: 36
: 615
Kayıt tarihi
: 07.12.12
 
 

Beyaz Arif Akbaş, (d.1979 İstanbul) Türk eleştirmen şair/yazar. 2005 yılında Ahmet Yesevi Ünivers..