Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '14

 
Kategori
TV Programları
 

Ünsal Yörür’le Bizden Bize’ydik.

Ünsal Yörür’le Bizden Bize’ydik.
 

ÜNSAL YÖRÜR - NAZAN ŞARA ŞATANA


Tek Rumeli kanalının Bizden Bize programında Ünsal Yörür’ün ve Emine Sultan’ın konukları oldum.

Hayat öğreteceklerini tecrübelerinle de sınamıyor bazen. Tamam diyorsun bu kadar! Sonra hayır o kadar olmadığını anlıyorsun. Diyorsun ki, insanlar âlemi nasıl bir şey? Dostluklar neden terki diyar ettiler, ne oldular da insanlar bu kadar şaşırdı. Sonra bir gün birisi sizi şaşırtıyor, diyor ki:

“Yapmayın ve inanın hala güzellikler var.”

“Öylemi?”

“Öyle tabi.”

Gerçekten var. Bazıları özel, bazıları güzel…

Ünsal Yörür benim için özel olanlardan ve ben şanslıyım, bu gençler güzeller, bu gençleri seviyorum, bu gençler yaşamları kısa gönülleri büyük insanlar. Kırk bin kere maşallah.

Ünsal Yörür, Firuze’yi benim için okudu. Muhteşem bir ses... Duyarak her kelimenin hissettirilmesi gerekenleri hissettirerek şarkıyı lezzetiyle seslendirdi.

Emine Sultan’ın yaptığı yemeklerin lezzeti inanılmaz. Her defasında oda beni şaşırmaya devam ediyor. Daha iyi yemek yapmak, daha başarılı olmak ne kadar güzel...

Yürekleri güzel insan var.

Ben onları tanıyorum. Şanslıyım. Ünsal Yörür’de şanslı olduğum, sohbetinden keyif aldığım, şarkılarında başka âlemlere daldığım kıymetli biri. Açıkçası benim kıymetlilerimden…

Konuk olarak ilk katıldığım programında da aynı rahatlığı hissetmiştim, şimdi de aynı keyifle programı bitirdik.

Yeni bir kitabımda, Biz Bize’de olacağım.

Çabuk olmalıyım.

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....