Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Vatandaş Odaklı Toplantı

Vatandaş Odaklı Toplantı
 

Salih Arıkan


 Dün İl Dernekler Müdürlüğünün çağrısıyla bir toplantıya katıldım. İç İşleri Bakanı Müsteşar Yardımcısı vardı. Bizleri dinledi.

Bence çok iyi oldu. Birde bahsedilen sorunlar çözülürse daha da iyi olacak. Önce ben neden bahsettim. Kaldırım işgallerinden bahsettim bu sorunun çözülmesi gerektiğinden bahsettim. Esnaflar işgaliye alıyor. Bu işgaliyeler yeterli denetimde olmadığı için yayılabildikleri kadar yayılıyorlar. Kaldırımlar iş yeri işgalleri masalar sandalyeler tabelalar arabalar ve tezgâhlardan yürünmez durumda. Bir cezalar caydırıcı olmalı iki farkındalık çalışmaları arttırılmalı.

Başta Engellilere Hizmet veren Kurumlar olmak üzere birçok Kurum engelli erişimine uygun değil. Toplu taşıma araçlarının bazıları engelli erişimine uygun değil. Toplu taşıma araçlarında nereye geleceğimiz ve geldiğimizi belirtir sesli uyarı sistemleri yok. Bir de sokaklarda gazete dergi oynanmayan tiyatroların biletlerini satan dernekler var. Bu derneklerle ilgili bir çalışma olması gerekiyor.

Vatandaşlarımızın çoğu uyuşturucu fuhuş ve farklı sorunlarla gençlerimizin zehirlendiğinden bahsetti. Ve spor olanaklarının arttırılması gerekir dediler. Evet, spor sanat gençlik Merkezleri iyi fikir. Asıl olması gereken bence belki de söylenmekten çekinilen Yerli ve Milli Eğitim ve Kültür Politikaları. Kendi değerlerinden beslenmeyen gençlerimiz boşluğa düşer.

Bir de dizi ve ekran bağımlılığı var. Bence bağımlılıktan bağlılığa Çevrilmek için yerli ve Milli Eğitimi ve Kültür Politikaları. Kızıl elması ülküsü olmayan gençliğe ne verirseniz verin ruhu beslenmeyen beden Eğitimini ne yapsın.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..