Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '17

 
Kategori
Dünya
 

Vay Zarrab

Vay Zarrab
 

Kimse kusura bakmasın, oldukça saf bir milletiz. Kötülüğüne demiyorum, her dönem, benzer manzaralar, benzer iddialar, benzer birileri… Altın günü yaptık, iş yerinde arkadaşlar başlatmış, katıldım 3-5 kuruş. Neyse efendim, gram altın kaç para, 150 TL tamam alalım.

Girdim sarrafa, kart geçersen bilmem yüzde kaç fark, dedi. Yok, ben trink basayım alayım, dedim. Borcumun harcı, neme lazım.

3 lira bozuk yok mu, dedi verdim. Şimdi farkettim, öyleydi böyleydi derken 153 TL almış. Neden, dedim. Zam geldi 5 dakika önce, dedi. Vay Zarrab.

 
Toplam blog
: 12
: 414
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Usta-çırak ilişkisinin gücüne inanarak, eğitimlenme ve tecrübe edinme yollarına başvurmak; medyat..