Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '14

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Vazgeçmeden

Vazgeçmeden
 

Deniz gözlü sevdiğim,

Çakıl taşıydın sen özlemlerimin

Kıyılarına vuran dalgalarında yıkandığım.

Şimdi şımarık bir yosun gibi kokuyorsun

Ve sarılıyorsun ben olmayan kayalıklara.

Çaresizlikten sessizliğim konuşuyor

Hem de şuursuzca.

Kulakların tıkalı şimdilerde; biliyorum.

Duymak istemiyorsun beni.

Bu kan çanağı gözlerim bir âmâ.

Yapma!

Neyim kaldı dersin

Direnebilmek için sensizliğe?

Soluduğum hava bile sen kokuyor;

Yok oluyorsun.

Adımlarım yola koyulduğunda sana doğru,

Tükendim!

Bitirdin suya koyduğum filizlerimi.

Şimdi bak gökyüzüne, hadi!

Kaldır başını!

Şu uçan martı var ya!

Onun kanadına oturttum seni.

Uç uçmak istediğin neresiyse.

Neyim varsa avucumda kalan

Şimdi o halkanın içinde.

Özgürlükse istediğin,

Âlâsını veriyorum sana.

Uç uçabileceğin en uzağa,

Ben vazgeçmeden.

 
Toplam blog
: 111
: 161
Kayıt tarihi
: 24.12.11
 
 

1965 Zonguldak doğumlu ve halen Zonguldak'ta yaşamaktayım.Yazarım ve çeşitli platformlarda sunucu..