Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '17

 
Kategori
Güncel
 

Yakalanınca Sahte Paraları Yutmaya Çalıştı

Yakalanınca Sahte Paraları Yutmaya Çalıştı
 

12 Ağustos 2017 tarihli Fethiye yerel gazetelerinden birisini okurken gözüme aşağıdaki haber takıldı ve Fethiye lisesinde öğretmenlik yaptığım yıllarda bir anımı hatırladım. Son sınıfta bir şubede yazılı yaparken sınıfın azılı öğrencilerinden birisi arka sırada oturuyordu.  Elinde makara şeklinde kopya vardı öğrenciyi uyardım kopyayı kaldırmasını istedim 2 dakika sonra tekrar kopyayı çıkardı. Arka sıraya ilerledim ve : “Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir ver o kopyayı bana” deyince elindeki kopya bobini ağzına attı ve yutmak istedi. Kendisine o kopyayı yutmamasını işlem yapmayacağımı çalışıp geldiğinde tekrar yazılı yapacağımı söyledim. Kopyayı ağzından çıkartıp verdi özür diledi çok çalışacağını ikinci yazılıda telefi edeceğini belirtti. Neticede sene sonunda dersimden geçti. Aşağıda gazete haberini iletiyorum.

NAHİDE ÇELEBİ

Ergün TOS/FETHİYE (Muğla), (DHA) - Muğla’nın Fethiye İlçesi’nde, sahte parayla alışveriş yapan 4 kişi gözaltına alındı. Gözaltı işlemi sırasında şüphelilerden biri, yanındaki 100 liralık sahte banknotları ağzına atıp yutmak istedi. Fethiye’de üç ayrı işyerinden 100 liralık sahte banknotlarla alışveriş yapıldığı ihbarı üzerine polis ekipleri harekete geçti. İşyerlerindeki güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyen ekipler, şüpheli 3 kişinin seyahat ettiği otomobili tespit etti. Taş yaka Mahallesi Muğla Makasında park halindeki otomobilde 37 yaşındaki İ.B., 27 yaşındaki C.K. ve 17 yaşındaki B.B. gözaltına alındı. Gözaltı işlemi sırasında şüphelilerden B.B., yanında bulunan 100 liralık banknotları ağzına atarak yutmak istedi. Sahte paralar şüphelinin ağzından polis tarafından çıkartıldı. Emniyete götürülen şüphelilerin, işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilecekleri kaydedildi.

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..