Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yakışıklı ne demek?

Yakışıklı ne demek?
 

Aslında biliniyor da detaylandırılmamış… Erkekler için kullanılan bir sıfat… Dış görünüş olarak beğenilen erkeklere yakışıklı deniyor…

Biraz eli yüzü düzgün, kaşı gözü yerinde anlamına geliyor daha çok. Ve yüz şekline bakarak tespit olunuyor. Ağzınız, burnunuz, gözünüz, kaşınız yerinde olacak; üstelik şekli düzgün olacak. Senin öyle değilse napalım kaderine küs!

Öyle benim güzelim, bana göre yakışıklı falan da diyemiyorsun; bu işin bir standardı var. Yakışıklılık önemli değil insan olsun yeter ki diyen kadınlar neden çirkin erkekle evlenmiyorsunuz?

Alain Delon’dan koca burun Niyazi’ye kadar farklılık gösterse de böyle bir şey var… “Yakışıklılık önemli değil” sözü bir kulağımdan girer ötekinden çıkar; erkeğin yakışıklı olması önemlidir.

Sırf yakışıklı olduğu için güzel kızla evlenen, işe giren, zengin olan erkekler var… Nasıl güzel kadın el üstünde tutuluyorsa yakışıklı erkek de el üstünde tutulur.

Yakışıklılık popüler kişilik özelliklerinden en popüleri. Yakışıklı birinin bu özelliğinden faydalanmaması enayilik. Yakışıklı olmayanlar başka şey söylerler, siz Korkut’u dinleyin. Güzel kızlar kendini padişahın kızı diye lanse ediyorsa siz de padişahın oğlusunuz. Ben yakışıklı biri olsaydım kadınları yalvartırdım; çünkü onlar bizi yalvartıyor!

Hiçbir kadın bana yakışıklı olduğumu söylemediğine göre yakışıklı değilim; çünkü en iyi onlar bilir. Karınızın/sevgilinizin görüşlerini de boş verin çünkü duygusal davranırlar; bataklı damın kızı Aysel’e sorun.

Yakışıklı çuval giyse yakışıklıdır; çünkü giysi yüzü bozmaz. Lakin kendine bakıp güzel giyinerek daha yakışıklı görünmek mümkün. Ben yakışıklı olsaydım paramın yarısını güzelliğe harcardım. Fakir işsiz güçsüz biri bile yakışıklılığını kullanarak istediklerine ulaşabilir. Sen aklını kullanıyorsun, öteki malıyla, biz de böyle; ne var bunda… Etikmiş, onurmuş boş laf!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..