Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '14

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yalnızca ucuz olduğu için bir şey alınır mı?

Yalnızca ucuz olduğu için bir şey alınır mı?
 

Alışveriş


Ben bir alışveriş tutkunuyum. İtiraf. com tr.

Alışveriş yapmak bana büyük mutluluk veriyor. Tüm sıkıntılarım dağılıyor. En çok kozmetik alışverişini seviyorum. Parfümler, kişisel bakım ürünleri, güzel kokan herşey...

Alışveriş benim için bir tür terapi, beni rehabilite ediyor. Fakat her güzelin bir kusuru vardır. Alışveriş para harcamayı da gerektirdiği için bütçeyi sarsabiliyor !

Neden böyle bir şey aldın? Çok ucuzdu !!!

Peki ihtiyacın var mıydı böyle bir şeyi almaya ? Hayır ama çok ucuzdu !

Neden aldın?  Ucuz olduğu için !

Alışveriş tutkunları işte böyledir. Ben de alışveriş hastasıyım. İngilizce'de "Shopping Freak" Türkçe'de Alışveriş manyağı; ayıptır söylemesi manyak demek pek hoş değil ama ne yazık ki gerçek !

Yalnızca ucuz olduğu için herhangi bir şeyi alan işte o benim !

İtiraf.com tr

İtiraf ediyorum ben bir alışveriş çılgınıyım !!! 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..