Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Yaşam sevgidir

Yaşam sevgidir
 

Sevgi çiçeği:)


“Sevgi tek kelimeyle yaşamdır”

(Leo Buscaglıa)

Yeni eğitim öğretim yılında;

Öğretmen arkadaşlarımdan bunun için çalışmalarını arzuluyorum işte!

Ülkemiz en çok buna gereksinim duyuyor çünkü...

Öyle istiyorum ki...

Sevgi gösterelim, sevgi görelim...

Sevgi soluyalım sadece:)

Bir şiirimle sesleneyim yine sizlere:

“BEN BİR ÖĞRETMENİM

Ben bir öğretmenim

Öğrenme arkadaşıyım gençlerin

Gülerler gülerim onlarla

Üzülürler

Gülücükler serperim yüzlerine

Ben bir öğretmenim

Hayaller uçururum zamanın ötesine

Gerçekler gülsün diye güne

Daha yeni daha güzeldir

Peşinde koştuğum

Gerilik yaklaşamaz yanıma

Ben bir öğretmenim

Yaşam sevginin çiçeğidir derim

İlişkilerde sevgidir rehberim  

Saygıyı önde tutarım

Ben bir öğretmenim

Dinmez ruhumun isyanları

Coşkun bir selim çağlar da çağlarım”

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

...

Saygı ve sevgilerimle...

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..