Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yeni Kimlikler

Yeni Kimlikler
 

Biliyorsunuz yeni kimlikler nüfus müdürlükleri tarafından verilmeye başladı. Evinden çıkamayan arkadaşlar içinde görevliler eve gelecek ve kimlikleri değiştirme işlemini yapacaklardı.

Biz bu haberleri gazetelerden okuduk. Ben garanti olsun diye çağrı merkezini aradım. Çağrı merkezindeki görevli bana şöyle dedi. Evden çıkamayan arkadaşımız bir dilekçe yazsın ve dilekçenin ekine raporunu eklesin biriyle göndersin. Ve ilçe nüfus müdürlüğü görevlileri dilekçeyi değerlendirip size memur gönderecek.

Arkadaşımız dilekçesini hazırladı. Raporunu ekine koydu. Bizde güle oynaya nüfus müdürlüğüne gittik. Oradaki görevliye durumu anlattık. Görevli valiliğin bu konuda bir emri olması gerektiğini valilik başlatırsa böyle bir uygulamanın başlayacağını söyledi. Başbakanlık iletişim merkezini aradım valiliğe dilekçe yaz bilgi edinme yasasına göre dedi. Çağrı merkezini aradım bana yönergeyi okudu. Yönerge biraz önce bahsettiğim gibi raporuyla birlikte durumunu ibraz edenler Nüfus müdürlüğüne dilekçe verecek görevliler gelecek.

Ben şimdi soruyorum. Bu arkadaş kimliğini nasıl değiştirecek. Gerçekten Valilik bir yazımı yayınlıyor. Ben sadece Valiliği İlde en büyük mülki amirlik olduğunu biliyorum. Bir yasa ve yönerge varsa ilgili kurum emir beklemesi gerekir mi gerekiyorsa sayın Valimiz bir yazı yayınlasın bizde arkadaşımızın kimliğini değiştirelim. Öncelikle tüm kamu kurumları erişilebilir olmalı engellilerin hizmetlere erişilebilirlik konusunda kamu görevlilerinin gerekli kolaylığı göstermesi gerekiyor. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..