Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Yeşil mavi

Yeşil mavi
 

Bir kaç gün önce

Yırtık bir afişte gördüm seni

Parçalayan eller de kıyamamış

Onlara dokunamamış,

Gözlerin aynı kalmış.

 

Aynı yerden yara almış

Sancısı bir, iki ayrı bedeniz.

Sakındıkça çöp batmış

kabuğu ince yaramıza.

Vardan yoktan olur olmazdan

Anlar mı hiç?

Hırçın bir çocuk gibi tepiniyor

özlem tutturdukça, aramızda.

 

Gözlerin diyordum o afişte, yine  derin

yeşilli mavilli bilmem kaç fit?

Yalnız, gülmeye hazır bir tebessüm

kıvrılmış dudağının ucunda

Sakalın diyecektim çok yakışmış

gördüm seni!

Ama örtememiş o gamzeyi.

Sustum, dün demedim telefonda.

 

 

 Bir şarkının çağrısına   http://www.youtube.com/watch?v=5swTp39q8Y4

 
Toplam blog
: 28
: 194
Kayıt tarihi
: 23.06.11
 
 

Çocukken en çok gökyüzünü merak ederdim. Sürekli sorular sorardım, o kadar bıktırırdım ki, "çok faz..