Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yıllar mı yordu beni yoksa?

Yıllar mı yordu beni yoksa?
 

Bugün MB blogumda bir haftadır yazmadığımı fark ettim.En son yazımı 19 Kasımda paylaşmışım. Hatta bir haftadan daha uzun zaman yazmamışım.

Neden yazmadığımı düşündüm önce. Konu desen bol. Hangisini yazayım diye düşünüyor insan.Geçen yıl aynı tarihlerde yazdığım yazılarıma bakıyorum. Bugün yazmayı düşündüğüm konuları geçen yıl dile getirmişim zaten blogumda.

Kadına şiddetle Mücedel Günü desem iki yul üsrt üste yazmışım.

Aslında yukarda yazdığım gibi güncel olaylar o kadar yoğun ki bir kere başlasan yaz yaz bitmez.

Ama canım yazmak istemiyor. Hangi gazeteyi açsam çeşit çeşit yazarlar değiniyorlar zaten bu konulara.Bir ben yazmışım yazmamışım kimin umurunda.

Sonbahar depresyonu mu desem yoksa toplumsal kırgınlık mı anlayamadım.

Oysa ki hava çok güneşli dışarda.Hala begonviller açıyor bahçede.Aralık ayı gelmesine rağmen Japon gülleri pıtrak gibi dallarında .Geceleri serin oluyor Bodrum'da ama gündüz ılık hava.

Anlayacağınız sonbahar depresyonu da deyip geçiştiremem. Belki de ben yaşlanıyorum, yorgunum.

Yıllar mı yordu beni yoksa gazetelerde okuduğum, televizyonda izlediğim haberler mi?

Olabilir.Belki de korkuyorum. O kadar çok şeyden korkar oldum ki son zamanlarda.

Korkularıma bakıyorum bir de etrafımda ki insanlara. Herkes korkuyor benim gibi. Belki de aynı yaşlarda etrafımdaki kişiler ve o yüzden aynı şeylerden korkuyoruz.

Yaşlanmak, hastalanmak, ölmek mi bizi korkutan. Sanmıyorum.Bunlar da var belki ama başka korkular da var.

Bu şekilde yazarak moral bozacağım anlaşılan. Oysa ki bir televizyon dizisini yazsaydım ne çok okunurdum.Veya güncel bir konuyu yazsaydım.

İyisi mi ben gidip biraz uyuyayım. Zaten eşim karşı koltukta horlayıp duruyor.

 

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..