Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Yokuz...

Yokuz...
 

ınt


Aç camı bahar girsin dediler,
Açtım…
Mayıs bitiyordu ama;
Yine yağmur yağıyor…
Birkaç  damlası düştü yüzüme
Ilık bir rüzgar esti,
Uçuştu tüller…
Ömürden uzun oldu sensizlik,
Bu ücra köşede yapayalnız...
Gözümü kapadım 
Hissetmeye çalıştım 
Olmadı, 
Gelmedi kokun...!
Hani demiştin ya 
'Ben senin her zaman yanındayım' 
....ama yoksun..!
Tamahkar beyazlarım arttı iyice…
Gülmek istiyorum dediğin gibi,
Ağlamak geliyor içimden,
Gözlerimi gizliyorum gözlerden.
Gülsem de yakışmıyor artık bana,
O sönen ateşlerin
Çıkmayan lekesi olarak kaldım,
Sen yoksun, 
Ben yokum, 
Biz yokuz...
Meltemi senden esen,
Soluğu sende olan,
Yeni bir başlangıç var…
Ben yasın bekçisiyim…
Suskunluk var,
Sessizlik var,
Ölüm kokuyor her yer ...
 
 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..