Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
İnançlar
 

Yolda sana koşarken Rabbim

Yolda sana koşarken Rabbim
 

Yürüdüğüm yolda sana koşarken Rabbim
Rabbim nefsime arzularıma
Şeytana hep takıldım kaldım
Sancılara sarıldım
Takıldım kaldım
Yanıldım
Gül kokulu Resul sana da koşarken takıldım
Rabbim tende canı verdin
Sen doğruları önüme serdin
Kördüm göremedim
Bilivermedim
Bense tenimi arzularımla şeytan ile kapladım
Sağım solum arzularımla kapladım adım adım
Yandım
Kahroldum
Hem de koşar adım
Şaşırdım
Koştum tövbe kapına
Sevabına
Rızana
Muradıma
Tam nefsi şeytanı arzularımı tuş ettim derken
Tuşa geldim yıkıldım
Yolumda özlemle aradığımsın Rabbim
Yolumda koştuğum sensin gül kokulu Resul
Özlemlerimle dolusunuz
Ayağım hep takıldı kaldı bu kulunuz
Çoğu gitti azı kaldı bilmem ki ne oldu
Ne zaman oldu
Nasıl oldu
Uçtum pişmanlığa
Günaha daldım, açıktan açığa
Sanki soluk soluğa
Sanki kaldım yanak yanağa
Bir an gezdim kucaktan kucağa
Kol kola
Maksadı boğmakmış
Senden kapından uzaklaştırmakmış
Gözümün içine baka baka
Yine koştum Rabbim sana
Bağışla bu kulunu boyanayım boyana
Baştanbaşa
Koşa koşa
Ah yine arzularım nefsim şeytan
Yine dört bir yandan saldırdı açıktan
Yandan
Sağdan
Soldan
Yine başladım baştan
Yine kandırdı yazdı bana destan
Bilemedim önüme kirden serdi gülistan
Ah o ne fettan
Dört bir koldan
Gönlümü çevirdi eyledi kabristan
Arzuları çoğaltan
Dünya malına koşturan
Alevde yanmak için yandaş arayan
Rabbim sen:
Allah'a karşı gelmekten sakınanlar,
Şeytan tarafından bir vesveseye uğrayınca,
Allah'ı anarlar ve hemen gerçeği görürler dedin
Bir an göremedim yanıldım
Yine sana koştum Rabbim
Rabbim geldim
Tövbe kapına
Açık olana kapına rızana geldim
Hiç dinmeyen acılarımı dindirensin bildim
Feryatlarımı duyansın gördüm
Dertlerime dermansın hissetimde geldim
Ben arzularımın narına yandım
Korku ve endişe içindeyim kandım sana sığındım
Hayy isminin tecellisi kâinatta bir an yanıldım
Arzularıma kandım yine sana sığındım
Affın sonsuzdur
Ecel bir gün gelecek
Bu canı sana getirecek
Korkum sana kul olamamak hep yanılmam
Gül kokulu Resulüne ümmet olamadım layık olamamam
Yüzlerinize huzurunuza varırken utanmaktan
Layık olamamanın ezikliği ile gelmenin telaşı
Bilirim sen hatalarımızı yakalamak için değil
Hep kapatmak için yanımızdasın Rabbim
Canımızın dünyamızın ahiretimizin can yoldaşısın atmasın sensiz kalbim
San sığındım Rabbim
İstediğim azim
Ritim
Bağışlayansın
Sana kul
Habibine ümmet olmayı bana cümlemize nasip eyle yardım et
Şaştım kaldım birçok yerde
Sanki bana her şey oldu perde
Bilmiyorum yüzüm yerde
Üzüldüm kaldım ara yerde
Acaba bulsam nerde diye söylendim
Rabbim sen her yerdesin gördüm
Ne şirin göründü nefsim arzularım
Dünya malı kandım yanıldım kaldım
Gözümdeki nurun ışığının sahibi sensin yanıldım
Kalbimdeki aşkın sebebi pınarını yaratan sensin aldatıldım
Sensin Allah’ım, birsin Allah’ım
La ilahe illallah, La ilahe illallah
Muhammeden Resulullah
Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..