Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Yollar

Yollar
 

Erhan TÜRKAY


Yollara düştüm yine tek başıma
Kaçışım senden değil kaderimden
Bir ürperti var içimde gülüm
Korkar oldum kendi nefesimden
 
Şimdi vakit akşamüstü
Bu gecede şehrin üstüne sis çöktü
İşte yine hayalin belirdi ufuktan
Hasretin şarjörüne bir mermi daha sürdü
 
Seviyorum sisli akşamlarda dolaşmayı
Tozlu topraklı yollar aşındırmayı
Ve benimle beraber gezdiriyorum
Diyar, diyar bu yorgun sevdamı
 
Keşke diyorum keşke kimseler olmasa şu yollarda
Sadece ikimiz olsak baş başa
El ele tutuşarak koşsak
Kafa tutsak yolun sonsuzluğuna
 
Ben ecel korkusunu çoktan yendim
Ben aşkımı ölümsüzlüğe eriştirdim
Sende gel tut benim ellerimden
Birlikte beraber sonsuzluğa erelim
 
Belki çaresizliği yenerim yollarda
Belki yeni umutlar bulurum
Yen doğan güneşte yeni sabahlarda
İçimden gelen bir ses diyor ki
Geceyi yenmelisin mutluluk yarınlarda
 
Toplam blog
: 18
: 559
Kayıt tarihi
: 05.04.17
 
 

Bir yürek dolusu şiir ve bir tutam hikaye. Okumasını bilene... ..