Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Yorgunum Anne...

Yorgunum Anne...
 

Didindin, yoruldun yüksünmedin…

Canından bir can kattın canıma…

Ekmek aslanın ağzındayken…

Derdin, devşirdin verdin aşımı

Büyüttün ve kattın toplumun içine

Şimdi debeleniyorum o mezbelenin içinde

Sen emeğine bedel biçmedin amma

Her şeyin bir bedeli varmış anne…

Hatalarımla yoğruluyorum şimdi öylesine…

Yarattığım diktatörlerin esiriyim şimdi…

Yorgunum anne…

Kaldır üstüme çökmüş dünyayı…

Gönder ana rahmine beni geri…

Yeniden yoğur beni yaşanmamışlıklarımla…

Ve yeniden merhaba diyeyim bir daha…

Yorgunum anne…

Yorgun…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..