Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '15

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

Yurtdışında yüksek lisans

Yurtdışında yüksek lisans
 

Yurtdışında Yüksek Lisans


İş hayatına rakiplerinizin bir adım önünde başlamanın en doğru yollarından biri de hiç şüphesiz yurtdışında alacağınız eğitim programları ile mümkün olabilir. Doğru planlanmış bir yurtdışı eğitim programı ile kariyeriniz için önemli adımlardan birini atabilir ve dünya’nın en iyi üniversitelerinde yüksek lisans eğitimi alabilirsiniz. Bugün Türkiye’de ve dünya’da önemli kurum ve kuruluşların iş ilanlarına dikkat ederseniz neredeyse tamamı yurtdışında yüksek lisans yapanlar için cazip iş teklifleri ile doludur.

Yurtdışında yüksek lisans artık çok daha kolay

Ortalama bir başarı ile üniversiteden mezun olanlar için bile Dünya’nın en iyi üniversitelerinde dahi yüksek lisans yapabilme şansı var.

Yurtdışında yüksek lisans seçenkeleri çok fazla

Amerika, İngiltere, Almanya, Avustralya ve Kanada gibi Dünya’nın en iyi üniversitelerine sahip ülkelerde yüksek lisans yapabileceğiniz binlerce alternatif var.

Ekonomik fiyatlarla yurtdışında yüksek lisans yapabilirsiniz

Artık eskisi gibi çok büyük paralar harcamadan yurtdışında en iyi üniversitelerde yüksek lisans yapmak mümkün. Öyle ki Türkiye’deki vakıf üniversitelerinde eğitim almak için ayrılan bütçelerle bu yükün altından kolaylıkla kalkılabilir. Ücretsiz yüksek lisans programları ve burs imkanları gibi bir çok seçeneğe de ulaşmak mümkün.

Yükse lisans yaparken çalışabilirsiniz

Yurtdışında yüksek lisans yaparken çalışma izni almak neredeyse bir çok ülkede mümkün. Dönem içerisinde yarı zamanlı, yaz aylarında tam zamanlı olan bu izinle harçlıktan fazlasını bile çıkarmak mümkün. Bazı ülkelerde yüksek lisans sonrasında da çalışarak kariyerinize ciddi bir katkı sağlayabilirsiniz.

Yabancı diliniz yeterli değilse dert etmeyin

Yurtdışında yüksek lisans yapabilmek için en önemli şartlardan birisi yabancı dil. Ancak yeter seviyede bir yabancı diliniz yoksa şartlı kabul ile yurtdışında yüksek lisans için başvuru şansınız var. Öncelikle bir dil eğitim programına katılıp, ardından bir yüksek lisans programına direk geçiş yapabilirsiniz.

Uzman desteği olmadan karar vermeyin

Yurtdışında yüksek lisans belki de hayatınızda sadece bir kere elinize geçecek bir fırsattır. Bu fırsatı iyi değerlendirebilmek adına bu konuda vdu vizyon yurtdışı eğitim danışmanlığından tamamen ücretsiz destek alabilirsiniz. Profesyonel bir destek siz doğru bir ülke, doğru bir program ve daha düşük bir bütçeyle kaliteli bir eğitim almanıza katkı sağlayacaktır.

 
Toplam blog
: 6
: 255
Kayıt tarihi
: 17.11.14
 
 

2000 yılından bu yana yurtdışı eğitim alanında çalışmalar yapmaktayım. Blog okuyucularıma özelikl..