Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

"Bir Garip Yol Hikâyesi"

"Bir Garip Yol Hikâyesi"
 

Salih Arıkan


Bir garip yolcuyum yalan dünyada diye güzel bir şarkı var. Zaten bu dünyada ya garip ya yolcu olmak makbulmüş Rabbim hepimizi aşırılıklardan korusun.

İşten izin aldım.Hızla metroya doğru yürümeye başladım. Çok şükür metroya bindim ben oradan izbana geçtim. Çiğlide Şehit Samet Çakır Ortaokulunda farkındalık semineri vereceğim. Bu arada yardım isterseniz metro ve izbanlarda görevliler yardım ediyor. Zaten personel az yine de arkadaşlar yardımcı olmaya çalışıyorlar. izbana geçtim. Çiğliye gideceğim dedim diye hatırlıyorum.  farzedelim'ki demedim nereye gideceğimi sormadan beni rastgele bindirmesi doğru mu izbana bindim. Ve durakları saymaya başladı. Ben bu işte bir yanlışlık var dedim. Yanımdakilere sordum. Meğer görevli beni hava alanına giden tirene bindirmiş.

Bir avukat arkadaş yardımcı oldu ve ben çiğliye giden tirene bindim. Artık gecikeceğim belli olmuştu. Hocamızla istişare ettik. Ve çiğli izbandan tirene bineceğim. Karşıyaka tarafını çok fazla bilmiyorum. Ata sanayi durağına geldim dedim ki çiğliye geldik mi bir kız abi çiğliyi geçtik dedi. Bende indim dağın başında bir arkadaş yardım etti bir taksi bulduk. Taksi beni okula götürdü. Bilmediğimiz yerde yardım istiyoruz. Görenler de bilmedikleri yerde yardım istiyor.

Okulda semineri verdik. Hocalar ve öğrencilerle keyifli bir sohbet ettik. Geç kaldığım için özür diledim. Biz toplum olarak özür dilemeyi ve teşekkür etmeyi fazla önemsemiyoruz. Ben dikkat etmeye çalışıyorum.

Sonra İzmir Anadolu imam Hatip Lisesine Dokuz Eylül Gençlik Derneğindeki arkadaşlarla rahat bir şekilde ulaştık. Orada da keyifli bir sohbet ettik. Görme engelli bir öğrencimiz de vardı.

Bu arada derneğimiz olarak imam hatip lisesi ve ilahiyat fakültelerinde okuyan görmeyenlere Arapça dersi vereceğiz öğrencilerimiz lütfen bize ulaşsınlar.

Salih ARIKAN,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..