Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

"Dernekçilik Dönemim Bitebilir"

"Dernekçilik Dönemim Bitebilir"
 

Salih Arıkan


Yakında genel kurula gideceğiz. Büyük ihtimalle ben ne Başkanlık ne de Yönetimde olmayacağım.

Yönetimde olduğum zamanlarda faydalı olmaya çalıştım. Doğru ve yanlışlarımı tahlil ediyorum ve hayatıma yeni bir yol çizmek istiyorum. Uzun zamandır engelillik alanında Gazete Dergi Kitap okumaları aza inecek.

Şundan rahatsızım.Sadece insanlar sorunu olunca bizleri arıyorlar.Tabiî ki biz onlara yardımcı olacağız yol göstereceğiz.Ama gelin ortak bir şeyler yapalım deyince insanlar rahatını bozmak istemiyorlar.Sorunlarını başkaları çözsün istiyorlar.

Yahu haber dinliyorum haberde dernek ismi geçerse onu basın listeme almaya çalışıyorum.Belki basın bültenleri yoluyla kafalarında küçükte olsa bir değişiklik olur mu dedim.

Uzun yıllardır dernekçilik faaliyetlerindeyim. Bazı arkadaşlarımın nasıl çürüdüğüne şahit oldum. Şöhret kadın ve paraya tapanların nasıl çürüdüğünü gördüm kadın deyince sakın yanlış anlamayın ben evlilik dışı ilişkiler bağlamında dedim. Ben kadın erkek ilişkilerinde sınıra inanır saygı çerçevesinde işler yapılması gerektiğini düşünüyorum.Rabbim bizi helal dairesinden ayırmasın. Kadın erkek ilişkilerinde terazinin dengesini sağlayamayanların yuvarlanışlarına şahit oldum. Onları kınamadım ama bu çizginin ne kadar gerekli olduğunu bir kez daha müzakere etmiş oldum.

Para meselesi. Mekkede dilenip Medinede dağıtmak dernekçilik değildir. Yardım derneklerini ayrı tutuyorum o iş uzmanlık gerektirir. Bizim engelli dernekçiliği hak temelli ve eğitim kültür bağlamında yürümeli.Paranın pulun insanları nasıl bozduğunu gördüm. İşin içine akçeli işler girince kimse kimseyi tanımıyor ve bozuk para gibi harcıyor.Hep uzak durdum.Parayı yığarsın ama sonra yığıntıların arasında yanar gidersin. Çok şükür o işlere bulaşmadık. Ben yardım toplanabileceğine ama bu işlerin sürekli hale getirilmesine karşıyım. İhtiyaçlar sınırsızdır.Para tatlıdır.Ondan vazgeçmek zordur. Hiç işim olmaz

Üstad Bediüzzaman Said Nursi Hazretleri İktisat Risalesine çok değer veririm bana yol gösteren eserlerlerden biri de İktisat Risalesidir İnşallah Genel kurulda teslim eder ve sade bir vatandaş olarak hayatım devam eder.

Salih ARIKAN,Tel:0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..