Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '16

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

'Gizemli para girişi' ne demek, abi?

'Gizemli para girişi' ne demek, abi?
 

milliyet.com.tr'den...


“Gizemli para girişi, bir önceki yıla göre 6 kat artarak, 2015’te 10 milyar dolara yaklaştı. En fazla giriş Şubat ve Nisan aylarında, 4’er milyar doların üzerinde oldu.” (Milliyet, 11 Şubat)

Çok acayip bişey!

Bu acayip meseleyi çok merak ediyorum… Yorumları dinliyorum… Görüşleri okuyorum… İnterneti didik didik ediyorum… Bitürlü anlayamıyorum!

2015 Nisan ayında, 4 milyar dolar gibi “kaynağı bilinmeyen para” girişi olunca, epey konuşuldu… Tevafuk, Açık Öğretim Fakültesi, İzmir’deki üniversitelerle anlaşmış, biz de o günlerde, akşam veya hafta sonları, “İktisada Giriş” dersi alıyoruz. Üniversitedeki ders veren hocaya “konuyu” sordum…

Yüzünde "gizemli" bir gülümsemeyle iki elini yanlara açtı… Cevap vermedi veya veremedi! Çehresindeki o gülümseme “çaresizlikten” mi yoksa bildiği “gizemli” bişeyler vardı da onu açıklayamamaktan mı anlayamadım!

x   x   x

Abi, Allah rızası için, biri şunu açıklasın: 10 milyar dolar paranın kaynağı nasıl belli olmaz!

Zengin adamlar, hava sahamızdan geçerken, balyalar halinde uçaktan mı düşüyor o milyar dolarlar?

Nasıl oluyor bu iş?

“Gizemli para girişi” ne demek?

Düşünmekten kafayı yer insan!

x   x   x

Haber kötümser, yorumlar iyimser!

Bu internet haberciliği çok hoş, çok canlı, okuyucu da habere dâhil oluyor, haberin bir parçası haline geliyor.

Milliyet, 11.02.2016 tarih ve 13:35 saatinde şu haberi yayımlamış: “Ruslardan sonra İngiliz turist şoku”… Haberin ayrıntısında, İngiliz turistlerin de %95’lere varan bir rezervasyon iptalinde bulundukları bildirilmiş. Ben, haberi 16:35’te gördüm… 3 saat içinde tam 13 yorum gelmiş… Haber kötümser ama yorumların çoğu iyimser. Onları sunuyorum:

Varsın gelmesinler ne de olsa bizim duble yollarımız var. . . .! yasinkoc

Gelmezseniz gelmeyin…  OrtacaSarigermeLi

Eskiden yaptığınız gibi yapın aynı paketi yerli turiste 5 katına satın belki düzelirsiniz… _vatansever_

Burası Türkiye burada dur... Hemen biz de Ülkemiz için yurt dışı yerine yurt içi tatile yönelmeliyiz????? UYAR

Araplar gelir…  albay

Bu sene yerli turist otellerin kralı olacak. kulakver

Otelleri yabancılara yaptığınız ucuzluğu yapın da herkes rahatça tatil yapsın, otellerde boş kalmasın… gonlubol

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..