Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '17

 
Kategori
TV Programları
 

'Gözüm sende' de onursuzluk tablosu

'Gözüm sende' de onursuzluk tablosu
 

Aslında pek seyretmem evlendirme programlarını. Bazen televizyon açık olduğunda gözüm takılıyor, tebessümle izliyorum ara sıra da olsa.

Atv de yayınlanan 'gözüm sende' dizisinin final bölümümü izlerken şaşkınlığa uğradım. Damat adayı ve annesi sunucunun yanında duruyor. Sunucu dört gelin adayını çağırıyor. Siyahlar giymiş genç kızlar sıra sıra dizilmişler. Damat adayı ve annesi içlerinden eleme yapılacak. Bekar genç kız babası olarak yüreğime bir şeyler oldu, kızdım ama ne kızdım. Gelin adayları ile kayınvalide adayı arasında tartışmalar da yaşanıyor.

Eğer damat adayı bir ülke prensi dahi olsa kızımın bu şekilde konumuna asla izin vermem. Bu genç kızların onuru yok mu, elbette var. Bu gördüğüm tabloyu 'onursuzluk tablosu' olarak nitelendiriyorum. Nerdeyse çok izlenen kanalların tamamında evlendirme programlar var. Sosyal medyada çok eleştiriliyor, hatta bu tür programların kaldırılması yönünde paylaşımlar yapılıyor.

Geçenlerde de kanal-d de yayınlanan evlilik programına tesadüfen baktım. Damat adaylarının arasında birini gördüm, bir sene önce de aynı programda idi. Hala evleneceği kızı bulamamış anlaşılan. Demek ki bu damat adayının ne okulu var, ne de bir işi var. Düşündürücü bir durum.

Bu güzel kızlar ve bu yakışıklı erkekler kendi yaşam çevrelerinde neden bir talip bulamamışlar, bu durum da ilgimi çekiyor.

Aslında aileden sorumlu devlet bakanlığı resmi bir site açabilir, ülkenin her yanından evlilik çağında olan gençler kayıt olabilir, evlilik danışmanları rahberliğinde tanıştırma,anlaşma konuları daha düzeyli, daha seviyeli bir hale gelebilir. Kameralar karşısında işin cılkı da çıkıyor.

İnsanlar bu evlilik programlarında komedi ile karışık bir trajedi izliyorlar adeta.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..