Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Kaybolan Çiçekler" programındaki şok gerçek

"Kaybolan Çiçekler" programındaki şok gerçek
 

‘KAYBOLAN ÇİÇEKLER’ PROGRAMINDAKİ ŞOK GERÇEK


Bütün ümidim gençliktedir.

M.Kemal Atatürk

Kaybolan Çiçekler programını beğenerek izliyorum. İnci Ertuğrul çok güzel bir program yapmakla beraber çok kutsal bir hizmet veriyor. 17 Mayıs 2017 tarihinde Fox TV’de yayınlanan Kaybolan Çiçekler programı resmen gençliğin uyuşturucu bataklığında olduğunu gösterdi. İstanbul Esenyurt’taki uyuşturucu bataklığı resmen beni korkuttu. Çünkü bu bataklıkta yok olan maalesef hep 10-17 yaş arası çocuklardı. Allah razı olsun İnci Ertuğrul’dan. Bu pisliği ortaya çıkardı. Esasında daha da kurcalansa Türkiye’nin her yerinden bu bataklıkta yok olan Kaybolan Çiçeklerimiz çıkacak. Kesinlikle ve kesinlikle şunu iddia ediyorum. Türkiye düşmanları dış güçler içten içe gençliğimizi, çocuklarımızı yok ediyor. Uyuşturucu bataklığının ucu Siyonizm’e çıkıyor. Para baronlarına çıkıyor. Akıllı, araştıran, üreten çalışkan bir Türk genci istemiyor düşmanlarımız. Gençlik Türkiye’nin, geleceğimizin sigortası. 15 Temmuz sonrasında başbakanımız Binali Yıldırım’ın konuşması aklımdan gitmiyor. Şöyle demişti: ’Biz gençlerimizi böyle bilmiyorduk’ Evet bu gençlik ülkemizin selameti için tankların altına bedenini seccade gibi korkusuzca gözünü kırpmadan serdi. Bu gençlik Teröristlerin bu ülkeden temizlenmesi adına her gün canını feda ederek şehadet şerbeti içiyor. Buradan Cumhurbaşkanımıza, Başbakanımıza sesleniyorum. Sizler ülkemizin baş tacısınız… Lütfen gençliğimizi bu bataklıklardan kurtarınız. Gençliğimize bu tuzakları kuranlara en ağır cezaları veriniz. Çünkü bu gençlik bizim. 

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..