Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Limit yetersiz"e dikkat!

"Limit yetersiz"e dikkat!
 

Çağdaş uygulamalar hayatımıza girdiğinden beri neredeyse mağduriyet yaşanmayan gün geçmiyor. Son mağdurlardan biri de benim!..

Arka arkaya iki gün iki ayrı marketten yaptığım alışverişler sonucunda kasiyere uzattığım kartımla beraber “Yetersiz bakiye” notu beraber bana verildi, olabilir diye düşünerek nakit ödememi yaptıktan sonra alışveriş merkezinden ayrıldım. Bir sonraki gün başka bir markette aynı uygulamayla karşılaştıktan sonra eve gelir gelmez yaptığım kontrollerde belirlenen miktarların hesabımdan da çekilmiş olduğunu çok üzülerek gördüm. Hemen alışveriş yaptığım marketleri aradım bunun nasıl olabildiğini sordum, hiç biri kabul etmek istemedi. Bankaya gittim kendilerinin değil marketlerin sorumlu olduğunu söylediler, gereken kayıtları alarak tekrar gittim, ben de fişlerimi atmış olduğumdan emin olduğum alışveriş saatlerindeki kasa ve kamera kayıtlarının kontrolünü ve ne şekil ödeme yaptığımı görmek istediğimi söyledim, bekledim sorumlunun kontrolleri yaptıktan sonraki hali  ve işlem sonucu daha da vahimdi sözünü ettiğim zaman diliminde bana ait ne görüntü ne kart ne de nakit yapılmış bir alışveriş bilgisi görülmedi. Karşılaştığım durumla ilgili hakkımı yazılı ve kanuni olarak arayacağımı bildirdiğimde ise özür dilenip en kısa sürede belirlenen miktarın hesabıma aktarılacağını maili geldi, henüz her iki taraftan da gerçekleşen bir ödeme yok, sonucu merakla bekliyor herkesin bu konuda dikkatli olabilmesini diliyorum…

Çok merak ediyorum bu durumda sorumlu kim?

NOT: Her iki kuruluştan da para iademi almış bulunuyor,  desteğinize  teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..