Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

''Kim"lik

''Kim"lik
 

Benim kadar hırpalamadı kimse beni. Kim olduğumla yüzleşme dönemindeyim belki. Ya yüzleşmeye çalıştığım bende; kendime konduramadığım  ,  yakıştıramadığım, nefret ettiğim, korktuğum, hoşlanmadığım bir yığın çirkin yan, bir sürü çirkin ben bulursam. Kim olduğumu sorgulamalı mıyım? Düşünmesem daha mı mutlu olacağım? Kendimi daha mı çok seveceğim? İyi bir insan olduğuma inanmaya devam mı edeceğim. Belki de evet. Öyleyse hangisi doğru?” Kim’’liğimi sorgulamalı mıyım, korkunç gerçeklerle yüzleşme pahasına? Olduğumu düşündüğüm kişiyi kabullenip, devam mı etmeliyim  hayatıma , düşünmeden  kim olduğumu?

Ben bir anneyim. İki çocuğum var. Ben bir eşim, kocam var. Bir evladım, babam var. Annem yok artık. Kalbimin kanayan ince sızısı annem .  Bir ablayım. Bir yeğen, bir torun…  Bir ev dolusu ben… Hangisi en doğru ben? Ya da var mı doğrusu, eğrisi. Bana verilen bu rollerden hangisinde başarılıyım acaba? Başarısız olduğum hangileri?  Bu iki kavram birbirinden farklı elbette .  İçimdeki benlerle hayattaki rollerim. Ne çok ben olduk. Korkunç bir uğultu var kafamda. Sabah olsa ,kafamın içine güneş doğsa. Aydınlık olsam. Bahar gelse artık , şöyle portakal çiçeği kokusunda yeşillensem.  Bütün benleri sustursam.  Sessizlikte bir güzel dinlensem. Ohhh… Mis…

 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..