Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

A.B.D ve uşakları

9-12-2009 akşam haberlerini izlerken gözyaşlarımı tutamıyorum. Hele İstanbul'daki şehidimizin annesinin o mağrur duruşu, İnebolu'dan cephane taşıyan Şerife Hanımı anımsatıyor. Hem ağlıyorum hemde Türk anasının duruşundan gurur duyuyorum. Ufffff içim yanıyor diyor ve kanal değiştiriyorum. TRT 1 i açıyorum ve Gölgeler diye bir müzik programı. Erkin Koray'ın şarkılarını sunuyorlar. Erkin Baba'ya bayılırım, adam on yıllar önce eğitim sistemine güvenmediği için kızını özel öğretmenlerle eğitti. Hele Funda Arar'ın o gırtlağı ve güzel sesine, Kıraç'ın güzel yorumuna bayılırım.

E be kardeşim, içimiz yanarken bula bula bu günümü buldunuz. "Arkası gelmez dertlerimin, bıktım illallah. Biri biterken öteki de başlar, vermesin Allah" nidalarıyla şehitlerimizi mi yad ediyorsunuz.

Ne yazık gencecik fidanlar toprağa verilecek. "ŞEHİTLER ÖLMEZ, VATAN BÖLÜNMEZ" diye bir iki gün bağıracağız. Sonra yine dünyanın telaşına dalıp gideceğiz. Bir daha kimse o şehit anasına nasılsın, ne yapıyorsun diye sormayacak. Gerçi sorsak ne olacak, acısını mı eksiltecek. Cefakar ve vefakar Anadolu kadını, oğlunun mezar taşını yıkayacak, çiçek ekecek ve o çiçekleri göz yaşlarıyla sulayacak.

Birileri yine düğmeye bastı. Taaa kurtuluş savaşımızın ilk günleri gibi bizi bölmeye çalışıyorlar. Bastıkları parmak nasır tuttu, basmaktan bıkmadılar. Bu son kartları......... sağ-sol dediler tutmadı, alevi-sunni dediler tutmadı. Bu son kart. Türk-Kürt kartı.

Annemin evinin altında bir bakkal var. "Hüsnü" doğu kökenli birisi. Anama bişey olsa benden önce o koşar, anamın telefonu cevap vermezse ilk ona sorarım "anam nerde" diye. Taş atan, yol kesen şerfsizlere kızıp, Hüsnü'ye cephe mi alayım? Onlar dükkanları yakarken ben Hüsnü'nün dükkanını mı yakayım?

12-13 milyon Kürt vatandaşımızın, 1-2 milyonu vatan haini. 15-20 tanesi de mecliste zaten. Hainlere kızıp diğerlerine saldırmak, yurdunu seven Kürt vatandaşlarımızı hainlerin safına itmek olur. Ki ......hainlerin ve emperyalizmin istediğide budur zaten.

Tek düşmanımız EMPERYALİZM'DİR. A.B.D VE YANDAŞLARININ TUZAĞINA DÜŞMEYELİM........

 
Toplam blog
: 32
: 573
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

1953 Konya doğumluyum. Uludağ ünv. 3.sınıfta terk ettim üniversiteyi. Anarşi yoğundu o zamanlar. Pan..