Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

15 Şubat '09

 
Kategori
Dünya
 

A'dan Z'ye İnsan Oğlu

A'dan Z'ye İnsan Oğlu
 

A'dan Z'ye İnsan Oğlu http://www.doktorburcu.com/index.php?subcat=38&cat=1


Ben! İnsan Oğluyum

Dinozor kuyruğu kopardı, taş yonttu ellerim.
Kilise kubbesini resimleyen Goya'nın büyük babasıyım.
İlk eserimi bir mağara duvarına kazıdım.
Sazlardan yaptığım kulübeden, kopya çekerek yaptırdı Firavunlar, o muhteşem piramitleri...
Demir dövdü, tunç dövdü bu eller.....
Nemrut'un tanrıya fırlattığı oku, ben yaptım.
Ben insan oğluyum...

İbrahim'i ateşe atan ''mancınık'', Musa'nın eline tutuşturulan 'tabletler'' ve ''Babil asma bahçeleri'' hep benim marifetlerim.
Asurlular'a savaş arabası. Poseidon'a gemi hediye ettim..
İsa'yı çarmıha gerdirdim, yetim Muhammed'e devlet bağışladım.
Ben insan oğluyum....

Bazen Richard oldum, ''aslan yürekli'' kesildim, bazen Selahaddin'' oldum aslanları kediye çevirdim..
Yaktım Bağdat'ı Hülagü olarak, iyileştirdim insanları İbn-i Sina iken...
Engizisyon yine bendim Medici adıyla, karşı çıktım Luther olarak.
Ben insanoğluyum Nizam-ül Mülk de, Ömer Hayyam da, Hasan Sabbah da benim.
Karadan gemi yürüttüm Fatih oldum.
Kardeş kanını fetvaya bağladım..
Süleyman oldum Viyana'yı kuşattım, bir yandan da oğlumu kucağımda boğdurttum...
El hamra'yı da Aya sofya'yı da Süleymaniye'yi de ben yaptım..
Gütenberg oldum matbaa kurdum, şeyh-ül islam oldum, matbaa bahsi açanın kafasını kestirdim.
Ben insanoğluyum..

At arabası basit geldi tren yaptım, tren teferruatlı diye otomobile terfi ettim.
Yerdeki sür'at yetmedi kuş olup uçmak istedim ve uçtum.
Tek-tek öldürmek tatmin etmedi bir gün makinalı yaptım.
Bomba ile toplu ölümü hardal gazı ile soykırımı denedim.
Hitler oldum Yahudi'leri yaktım.
Yahudi oldum Filistinli çocukları öldürdüm.
Ozan oldum zindanları mekan tuttum.
Kurtarıcı oldum fidanları astırdım..
Ben insanoğluyum,,,

Hem Allende, Hem Pinoşe benim.
Lorca da benim-Franco da..
Bir ismim Pastör- diyeri Mengele.
Bir damarım şerefli- bir damarım alçak.
Bir yarım baldan tatlı- bir yarım zehir zemberek...
Sağıma baktıkça ağlar-soluma baktıkça gülerim.
Ve evet maalesef, ''Ben insan oğluyum''

İnsan oğlunu anlattı durdu Neco Hoca.. Ben de hem dinledim hem de yazdım... İnsanlık için!

<ımg src="http://www.doktorburcu.com/resimler/baby2.jpg" border="0">

Melekler yüreğinizden öpsün..
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..