Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

A'dan Z'ye yolculuk

A'dan Z'ye yolculuk
 

A'dan Z'ye yürüyoruz...


A'dan bir girdim sözlüğe, Z'den zor çıktım.

Sözlükte harf harf ne yapıyorum? Seçme yapıyorum. Bende öne çıkanları sahneye davet ediyorum. İşte sahnedekiler:

Aşk, ada, an.

Barış, beyaz, bilinç.

Caz, coşku.

Çakırkeyf, çardak, çığlık.

Dağ, dalga, denge.

E ile F bende sessiz kaldı.

Gülünç.

Hassas, hoş.

Ğ malumunuz, I da bana ses vermedi.

İdil, imge.

J'yi zorlamadım.

Keyif.

L'de şaşırdım.

Muhabbet, müşfik.

Nükte, nüve.

Oyuncak.

Önsezi.

Primadonna.

Rica, rüya.

Sis, sabır.

Şık, şirin.

Temmuz, tebessüm.

Us, uyum.

Velet, vurgun.

Yalın, yeti.

Zevk.

Yoruldum ama zevk aldım sözlükte gezinirken.

1. Not: Hepsini ayrı ayrı seviyorum, hepsinde başka başka seviliyorum.

2. Not:

Sözlük,

sen şak diye

kucakladın beni,

şaşırdım ama

sevindim,

az değilsin

ah çocuk!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..