Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '06

 
Kategori
Mizah
 

Aaa! Doktor hasta olur mu hiç?

Aaa! Doktor hasta olur mu hiç?
 

Son zamanlarda, seri halde hastalandığım ve bir türlü iyileşemediğim için , en sık duyduğum ve gıcık olduğum cümlelerden birisidir bu... Ne zaman hasta olsam , çevremde birileri (artık yakın çevremdekileri paraladığım için öyle diyemiyorlar) bana en tuhaf bakışlarını fırlatarak suratlarında “ aman bu da neler söylüyor ” ifadesiyle bu cümleyi hunharca sarfediyorlar:))) Doktor hasta olur mu ?

AAAA niye olmasın ki???? ” diye avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum.. Ama ne yapıyorum: elimde bir mendil,silmekten kızarmış burnum ve yaşarmış gözlerimle , karşımdakine bakakalıyorum... Kendimi beceriksiz hissediyorum hasta bir doktor :)) olduğum için!!… Bu nasıl bir hatadır?… 14 senedir doktorluk yapan ben, nasıl olur da hasta olurum???… Bu ne razalet:)) Allah Allahhh,neredeyse hasta oldum diye suçluluk duymamı sağlayacaklar… İşe bak :))

Şimdi bir kere: Biz doktorlar biyonik miyiz? Tıp fakültesine girişte bizimle sözleşme mi imzalıyorlar "hastalanmamak" üzerine?Ya da fakültede okurken üzerimizde bir takım deneyler yaparak genlerimizle oynayıp hastalanma özelliğimiz iptal mi ediliyor?

AA yoksa mezuniyet törenimizde Hipokrat yemininin yanı sıra “hasta olmamaya” and mı içiyoruz??Nedir insanların böyle düşünmesine sebep, anlamıyorum ki ?

Tamam hastalıkların nasıl oluştuğunu ya da nasıl iyi olunacağını biliyoruz…Nasıl korunacağımızı da biliyoruz…O ayrı…Ama bir yandan da bu cümleyi kuranlar hiç bilmiyorlar mı günde kaç tane bademcikleri şişmiş ya da burnu akan ya da ateşi olan hasta muayene ettiğimizi…

Maske de taksam nafile..Oda yeterince havalanmadığı sürece bu durum böyle devam ediyor...

Yüzünüze hohlayanlar mı istersiniz ,suratınıza tüküren bebişler mi:))
Tam toparlarım artık derken Balkanlar’dan gelen yeni hasta dalgasıyla hopp hadi bakalım tekrar…

Haa tabii ki sadece gripal enfeksiyonlara maruz kalmıyoruz bizler… Okul taramalarına gidiyoruz… Dönüşte kaşınmaya başlıyoruz… O ne bit mi???Bakayım??? Haaa değilmiş…. Ohh bee… Psikolojik olarak kaşınıyoruz.. Huylandık yaa… Ama bitlenenlerimiz de var elbette:))

Onun dışında kocaman adamlar ,kadınlar olduktan sonra suçiçeği,kabakulak geçirdiğimiz yetmiyormuş gibi bir de “hahahaha çocukluğuna dönmek mi istiyorsun “ şeklinde dalga geçilmesine maruz kalıyoruz…Daha ciddi ,kan yoluyla bulaşan hastalıkları burada saymak bile istemiyorum…

Özetle şunu demek istiyorum..

İnsanlar hasta olurlar…..Doktorlar da insandır….Eeee o zaman doktorlar da hasta olurlar!!!!

Lütfen çevrenizde hasta bir doktor gördüğünüzde ondan sevgi ve şefkatinizi esirgemeyin:)) O ,zaten “ neden Allahım neden ???” moduna sokulduğu için çevresindeki kişilerce ,büyük olasılıkla kendini kötü hissediyordur… Ara sıra saçını falan bile okşayabilirsiniz…Emin olun size minnetle bakacaktır:))…

Offf yazmaktan yoruldum..Burnum da akmaya başladı zaten..Gidip ilaçlarımı içeyim de şöyle bir uzanayım içeride….Size sağlıklı günler dilerim…Fırkkk :))

 
Toplam blog
: 78
: 1658
Kayıt tarihi
: 04.10.06
 
 

30 yıldır Antalya'da yaşıyorum. Akdeniz Üniv. Tıp Fakültesi mezunuyum. "Tıbbiyeden her şey çıkar, ar..