Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Ab-ı efsunum

Ab-ı efsunum
 

SADECE SENİ BEKLEDİM


Sen benim ab-ı efsunum

Şebiyeldalardaki bir tutam şuam

Göynümün efsunu, gözümün şükkeri

Pak kalpli, ak alınlı,

Güzel meleğim

Şemsim, enisim , behçetim

Emvâc-ül Bihârgibi saçların

Ahu gözlerin ve ab-ı hayat kadar değerlisin

O gül cemalini kıskanır tüm kadınlar

Manolya, patatya, begonya hepsi

Senin güzelliğinden alır kokusunu

Fuhul-i Şuaralardan bile üstün kelamların

Şemsim, enisim, behçetim

Güzel meleğim

 

TÜRKÇESİ

Sen benim gözyaşım

Uzun gecelerde ki bir tutam ışığım

Gönlümün sihiri, gözümün şekeri

Temiz kalpli, ak alınlı

Güzel meleğim

Güneşim, dostum, sevincim

Denizlerin dalgaları gibi saçların

Ceylan gözlerin ve su kadar değerlisin

O gül yüzünü kıskanır tüm kadınlar

Manolya, patatya, begonya hepsi

Senin güzelliğinden alır kokusunu

Şairlerin en üstünlerinden bile üstün sözlerin

Güneşim, dostum, sevincim

Güzel meleğim

M. Semih KURU

11.02.2013                 18:20

KULLAR

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..